Οδικοί άξονες με πανάκριβα διόδια… 21 οι σταθμοί στην Εγνατία και οκτώ στην Ιόνια Οδό!

DROMOS GEFYRA

DROMOS GEFYRAΗ Εγνατία Οδός, το φιλέτο των ελληνικών αυτοκινητοδρόμων που κόστισε πανάκριβα στον Έλληνα πολίτη, παραδίδεται σε ιδιώτες για τα επόμενα χρόνια.

Το έργο ουσιαστικά έχει περάσει στο ΤΑΙΠΕΔ και οι ιδιώτες που θ’ «αγοράσουν» τον μεγαλύτερο οδικό άξονα της χώρας θα έχουν την εκμετάλλευση των διοδίων τόσο της Εγνατίας όσο και των κάθετων οδικών αξόνων.

Το ΤΑΙΠΕΔ και οι ιδιώτες θα είναι αυτοί που θα αποφασίσουν και τον αριθμό των σταθμών διοδίων που θα λειτουργήσουν.

 

Ήδη με υπουργική απόφαση οι δεκατρείς σταθμοί έχουν αυξηθεί κατά δύο κι έγιναν δεκαπέντε ενώ όλες οι πληροφορίες που υπάρχουν, αναφέρουν πως το ΤΑΙΠΕΔ έχει καταλήξει στον τελικό σχεδιασμό σύμφωνα με τον οποίο οι σταθμοί αυξάνονται στους είκοσι έναν!

Ο Πρόεδρος της Εγνατίας ΑΕ Παρασκευάς Σαβαίδης, σε δηλώσεις που έκανε κατά την επίσκεψή τους στα Γιάννινα κι απαντώντας σε σχετική ερώτηση του Epiruspost.gr τόνισε ότι οι αποφάσεις για τους σταθμούς των διοδίων θα ληφθούν πλέον από το ΤΑΙΠΕΔ, το οποίο θα αποφασίσει και τη χωροθέτησή τους. «Είναι μία πιθανότητα η χωροθέτηση και νέων διοδίων στην Ήπειρο» σημείωσε ο ίδιος, χωρίς όμως να είναι σε θέση να δώσει άλλες πληροφορίες.

Με το νέο σχεδιασμό λοιπόν οι οδηγοί θα καλούνται να καταβάλουν διόδια ουσιαστικά ανά 26 χιλιόμετρα καθώς ο ιδιώτης θα εκμεταλλεύεται και τους σταθμούς στους κάθετους άξονες. Όσο για το αντίτιμο αυτό θα οριστεί από τη σύμβαση παραχώρησης η οποία θα πρέπει να κυρωθεί από τη Βουλή.

Πέρα από την Εγνατία Οδό πανάκριβοι θα είναι και οι υπόλοιποι οδικοί άξονες καθώς πέρα από το ρευστό το ελληνικό δημόσιο εκχωρεί στους εργολάβους και τα διόδια.

Χαρακτηριστικό είναι ότι στον άξονα της Ιόνιας Οδού, στα 196 χιλιόμετρα δηλαδή από το Αντίρριο μέχρι τα Γιάννινα θα λειτουργήσουν οκτώ σταθμοί διοδίων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ