Ο νέος αστικός μύθος για… τις κάμερες!

eksipni diavasi

Τις τελευταίες ημέρες, αν κάνεις μια βόλτα στις πιάτσες των ταξί, στα καφενεία ή αν συζητήσεις με επαγγελματίες οδηγούς στα Γιάννενα, το θέμα συζήτησης είναι ένα: οι «έξυπνες κάμερες» και οι αισθητήρες που τοποθετούνται σε επιλεγμένα σημεία της πόλης.

Η παραφιλολογία μάλιστα έχει χτυπήσει κόκκινο, με εκατοντάδες οδηγούς να ζουν με τον φόβο ότι οι κάμερες τους… καταγράφουν και ότι οι κλήσεις για τροχαίες παραβάσεις θα έρθουν «συστημένες» στο σπίτι.

Ψυχραιμία. Ούτε το ένα συμβαίνει, ούτε το άλλο.

Η αλήθεια είναι πολύ πιο απλή και εντελώς ακίνδυνη. Το συγκεκριμένο έργο που υλοποιεί αυτόν τον καιρό ο Δήμος Ιωαννιτών χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και αφορά αποκλειστικά τη διαχείριση της κυκλοφορίας και τις έξυπνες διαβάσεις..

Ουδεμία σχέση έχει με τις κάμερες τεχνητής νοημοσύνης και τα συστήματα καταγραφής παραβάσεων που αναπτύσσουν τα συναρμόδια Υπουργεία σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Κρήτη..

Ωστόσο, επειδή ο φόβος φυλάει τα έρημα και η παραπληροφόρηση φέρνει αναστάτωση, καλό θα ήταν η δημοτική αρχή να μην περιμένει να ολοκληρωθεί το έργο στα βουβά.

Μια επίσημη, απλή παρουσίαση από τον Δήμο Ιωαννιτών για το τι ακριβώς κάνουν αυτοί οι αισθητήρες θα έλυνε τις παρεξηγήσεις και θα ηρεμούσε τους οδηγούς. Μέχρι τότε, οδηγείτε προσεκτικά —όχι για τις κάμερες, αλλά για την ασφάλειά σας!

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google