Ο Αλέξης Χαρίτσης στο Epiruspost για τον άξονα Ιωαννίνων- Κακαβιάς

ionia xaritsis

Την ένταξη του τμήματος της Ιόνιας Οδού από τα Γιάννινα μέχρι την Κακαβιά σε έναν συνεκτικό κεντρικό σχεδιασμό για τα έργα υποδομών ώστε να διασφαλιστεί η χρηματοδότησή του προτείνει ο πρώην υπουργός και τομεάρχης ανάπτυξης του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Χαρίτσης, με σχετική δήλωση που έκανε στο Epiruspost.

Ο δρόμος Ιωαννίνων Κακαβιάς, ο οποίος το 2007 έμεινε εκτός σύμβασης παραχώρησης, αποτελεί από τότε ένα σύγχρονο γεφύρι της Άρτας.

Σήμερα την ευθύνη ολοκλήρωσης των μελετών έχει η Περιφέρεια  Ηπείρου και τα μοναδικά σενάρια που μένουν «ζωντανά» είναι η κατασκευή ενός δρόμου τρίιχνου ή και δίιχνου κάτι που απέχει πολύ από τον αρχικό σχεδιασμό.

Η προσπάθεια για χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης απέβη άκαρπη χωρίς μέχρι τώρα να διαφαίνεται εναλλακτική λύση.

Ο πρώην Υπουργός και Τομεάρχης Ανάπτυξης του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Χαρίτσης μίλησε στο Epiruspost για το συγκεκριμένο θέμα επισημαίνοντας ότι πρέπει να διασφαλιστεί η χρηματοδότηση και η ολοκλήρωση όλων των μεγάλων οδικών αξόνων.

Η δήλωση του Αλέξη Χαρίτση

«Η Κυβέρνηση οφείλει να προχωρήσει σε έναν κεντρικό σχεδιασμό για τη διαχείριση όλων των διαθέσιμων πόρων. Έναν σχεδιασμό που θα αξιοποιεί το σύνολο των διαθέσιμων χρηματοδοτικών εργαλείων, το νέο ΕΣΠΑ, το ταμείο Ανάκαμψης αλλά και το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, ώστε να επιτευχθεί το μέγιστο δυνατό αναπτυξιακό αποτέλεσμα για την χώρα μας.

Το δεύτερο βασικό στοιχείο για την αξιοποίηση των χρηματοδοτικών πόρων και συζητώντας για την αναπτυξιακή στρατηγική, είναι η περιφερειακή διάσταση. Κατά τη διάρκεια της διακυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ, καταφέραμε με τη διεξαγωγή των περιφερειακών συνεδρίων να εντοπίσουμε τα ειδικά χαρακτηριστικά και τις ανάγκες κάθε περιοχής. Σαν αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας συγκροτήσαμε για πρώτη φορά ένα ολοκληρωμένο αναπτυξιακό σχέδιο. Σχέδιο το οποίο δεν στηρίζεται στις προτεραιότητες που προκύπτουν από κλειστές συναντήσεις και πιέσεις τοπικών παραγόντων, αλλά μέσα από ανοιχτή διαβούλευση με τους τοπικούς φορείς και τους πολίτες.

Στο πλαίσιο αυτό, η Κυβέρνηση όφειλε πριν τη συγκρότηση της ελληνικής πρότασης για το Ταμείο Ανάκαμψης και το νέο ΕΣΠΑ, να προχωρήσει σε ανοιχτή διαβούλευση με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς και τα κόμματα της αντιπολίτευσης για τις κατευθύνσεις και τα βασικά έργα υποδομής που πρέπει να ολοκληρωθούν.

Μέσω των χρηματοδοτικών εργαλείων οφείλει να διασφαλιστεί και η χρηματοδότηση για την ολοκλήρωση όλων των μεγάλων οδικών αξόνων. Μεταξύ αυτών και ο οδικός άξονας «Ιωάννινα – Κακαβιά», ένα έργο μεγάλης σημασίας για την Ήπειρο και τη σύνδεσή της με τα Δυτικά Βαλκάνια και τον περίφημο άξονα της Αδριατικής Οδού, το οποίο μπορεί και πρέπει να ενταχθεί σε έναν συνεκτικό κεντρικό σχεδιασμό για τα έργα υποδομών».  

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ