Ενώπιον της ανακρίτριας βρέθηκαν οι 22 συλληφθέντες για συμμετοχή στο κύκλωμα λαθρεμπορίας και νόθευσης καυσίμων. Όλοι τους αρνήθηκαν τις βαρύτατες κατηγορίες που αντιμετωπίζουν, όμως είναι αποκαλυπτικοί οι διάλογοι μεταξύ των εμπλεκομένων.
Σύμφωνα με την αστυνομία, το κύκλωμα λειτουργούσε τουλάχιστον από τις αρχές του 2025 με ιεραρχική δομή και δύο βασικές υποομάδες. Τα μέλη της πρώτης υποομάδας εισήγαγαν μεγάλες ποσότητες χημικών διαλυτών από τη Βουλγαρία, που χρησιμοποιούσαν για τη νόθευση καυσίμων, ενω τα μέλη της δεύτερης εξειδικεύονταν σε εικονικές εξαγωγές καυσίμων προς την Αλβανία με παραποιημένα τελωνειακά έγγραφα.
«Δεν έχω καμία σχέση με την εγκληματική οργάνωση. Οι εταιρείες μου είναι απολύτως νόμιμες και διαθέτω όλα τα νομιμοποιητικά έγγραφα ότι εισήγαγα νόμιμα χρωματικούς διαλύτες στη χώρα. Έχω υποστεί επανειλημμένους ελέγχους στα Τελωνεία εισόδου και εξόδου από την Ελλάδα και ουδέποτε βρέθηκε κάτι μεμπτό στα προϊόντα που διακινούσα», δήλωσε ο 66χρονος φερόμενος ως αρχηγός της οργάνωσης.
«Οι εντολείς μου αρνούνται αμφότεροι όχι μόνο τις καταγγελίες αλλά και την παραμικρή γνώση για αυτές που τους αποδίδονται […] Ευελπιστώ ότι με τον ίδιο τρόπο θα τους αντιμετωπίσει η εισαγγελική και ανακριτική αρχή και θα αφεθούν ελεύθεροι στη συνέχεια της ημέρας», αναφέρει ο Βασίλης Σπύρου, συνήγορος του κατηγορούμενου Βούλγαρου οδηγού.
Ο 39χρονος φερόμενος ως εγκέφαλος του κυκλώματος προσερχόμενος στην ανακρίτρια τήρησε το δικαίωμα της σιωπής. Δεν θέλησε να πει τίποτα για το βαρύτατο κατηγορητήριο που του αποδίδεται. Είναι γνωστός από παλιά στις αρχές για σωρεία αδικημάτων, ενώ έχει συλληφθεί ξανά για λαθρεμπορία και φοροδιαφυγή.
Τα κέρδη της οργάνωσης που είχε δράση και στην Ήπειρο υπολογίζονται σε πάνω από 3 εκατομμύρια ευρώ. Υπολογίζεται ότι πάνω από 30.000 αυτοκίνητα εφοδιάστηκαν με τα λαθραία, νοθευμένα, καύσιμα