Νέα ερώτηση για την πώληση του ΟΛΗΓ και τη χερσαία ζώνη

igoumenitsa mauromati

Επίκαιρη Ερώτηση προς τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κατέθεσε ο βουλευτής Θεσπρωτίας Μάριος Κάτσης, καλώντας τον να έρθει στη Βουλή και να απαντήσει για το σοβαρό ζήτημα ανταγωνισμού που προκύπτει από την πώληση της Ο.Λ.ΗΓ Α.Ε., καθώς επίσης και για το φλέγον ζήτημα της μη απόδοσης της χερσαίας ζώνης στους οικείους Δήμους.

Ο Μάριος Κάτσης προχώρησε στην ακόλουθη δήλωση για το θέμα:

Ένας μήνας έχει περάσει από την κατακύρωση της πώλησης του 67% του μετοχικού κεφαλαίου της ΟΛΗΓ Α.Ε., και πέραν από τους εκτός τόπου και χρόνου κυβερνητικούς πανηγυρισμούς για το τίμημα, που ταυτίζονται περισσότερο με τα συμφέροντα του ιδιώτη παρά με αυτά του Δημοσίου, μια σειρά από κρίσιμα ερωτήματα έχουν μείνει αναπάντητα. Ο νέος ιδιοκτήτης της Ο.Λ.ΗΓ. Α.Ε. είναι ταυτόχρονα και ο μεγαλύτερος πελάτης του λιμανιού της Ηγουμενίτσας, καθώς αντιπροσωπεύει ποσοστό άνω του 60% της ετήσιας κίνησής του. Όπως είναι λογικό, με αυτόν τον τρόπο αποκτά στρατηγικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών του στην ευρύτερης γεωπολιτικής σημασίας περιοχή του Ιονίου και της Αδριατικής.

Πέραν αυτού του πολύ σοβαρού ζητήματος, η κυβέρνηση κοροϊδεύοντας για ακόμα μια φορά τους πολίτες της Θεσπρωτίας, δεν προχώρησε στην απόδοση του συνόλου της χερσαίας ζώνης που δεν χρησιμοποιείται για λιμενικές εγκαταστάσειςστους Δήμους Ηγουμενίτσας και Φιλιατών, όπως δεκάδες φορές είχε υποσχεθεί. Εάν το θέμα δεν λυθεί οριστικά έως τη σύμβαση παραχώρησης, θα βρεθούμε σε μια κατάσταση όπου οι Δήμοι θα παρακαλάνε τον ιδιώτη να τους παραχωρήσει τμήματα ζωτικά για την καθημερινότητα των πολιτών του τόπου μας.

Με την Επίκαιρη Ερώτηση που κατέθεσα καλώ τον Υπουργό Ναυτιλίας στη Βουλή, ώστε να απαντήσει επίσημα σε αυτά τα κρίσιμα ζητήματα, αλλά να δώσει και απαντήσεις για το αν προβλέπεται στη σύμβαση παραχώρησης αντισταθμιστικό όφελος προς τις τοπικές κοινωνίες, αν υπάρχει ρήτρα δέσμευσης επενδύσεων από τον ιδιώτη, αλλά και το τι θα γίνει με τους εργαζόμενους. Τα τελευταία αυτά ερωτήματα μπορούν να απαντηθούν πολύ εύκολα βέβαια, αν έρθει στη Βουλή η προς υπογραφή σύμβαση πώλησης της Ο.Λ.ΗΓ. Α.Ε., όπως ζήτησα με πρόσφατη Αίτηση Κατάθεσης Εγγράφων προς τους Υπουργούς Οικονομικών και Ναυτιλίας. Το κρυφτούλι που παίζει η κυβέρνηση με το λιμάνι της Ηγουμενίτσας, στην πλάτη της Θεσπρωτίας, δεν μπορεί να συνεχιστεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ