myKEPlive και στο Δήμο Ιωαννιτών

kep li

Σε μια νέα, σύγχρονη πραγματικότητα εντάσσονται ολοένα και περισσότερα ΚΕΠ της χώρας.

Το πρόγραμμα myKEPlive που έστησε το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και έκανε «πρεμιέρα» τον Αύγουστο, δίνει τη δυνατότητα ενός ψηφιακού ραντεβού, χωρίς φυσική παρουσία, και εξυπηρέτηση μέσω τηλεδιάσκεψης.

Στις αρχές Σεπτεμβρίου προστέθηκαν στην «οικογένεια» των υπηρεσιών myKEPlive 8 δήμοι της χώρας. Πρόκειται για τους δήμους Σερρών, Ανατολικής Μάνης, Νάξου, Πολυγύρου Χαλκιδικής, Ρεθύμνου, Μαλεβιζίου, Κορίνθου και Ωραιοκάστρου.

Σήμερα, το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης ανακοίνωσε ότι εντάσσονται 15 επιπλέον δήμοι στο πρόγραμμα myKEPlive.

Στο εξής, οι δημότες των παρακάτω δήμων θα μπορούν να εξυπηρετούνται μέσω βιντεοκλήσης:

Θεσσαλονίκης, Πειραιά, Ιωαννιτών, Πατρέων, Πεντέλης, Βέροιας, Χαλανδρίου, Χαϊδαρίου, Αγίου Δημητρίου, Νίκαιας-Αγίου Ιωάννη Ρέντη, Σπάτων-Αρτέμιδος, Καρπενησίου, Πέλλας, Αγράφων και Ικαρίας.

Ποιες υπηρεσίες καλύπτονται από το myKEPlive

Στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού του δικτύου των ΚΕΠ ανά την επικράτεια, το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης εξελίσσει ένα ακόμη μέτρο διευκόλυνσης του πολίτη στις συναλλαγές του με το Δημόσιο. Εκπαιδευμένοι υπάλληλοι των ΚΕΠ εξυπηρετούν τον πολίτη με προγραμματισμένη βιντεοκλήση, ενώ το έντυπο που εκδίδεται αποστέλλεται είτε ηλεκτρονικά, είτε με συστημένη επιστολή.

Η πλατφόρμα myKEPlive, η οποία χρησιμοποιείται ήδη από 60 Δήμους και 75 ΚΕΠ, διευκολύνει σημαντικά όσους συμπολίτες μας για οποιοδήποτε λόγο δεν είναι εφικτό να μεταβούν με φυσική παρουσία στα ΚΕΠ, εξοικονομώντας χρόνο και μειώνοντας αισθητά τη γραφειοκρατία. Συνολικά έως την 30-09-2020, δηλαδή σε περίπου δύο μήνες λειτουργίας, έχουν διεκπεραιωθεί 830 βιντεοκλήσεις για εξυπηρέτηση πολιτών.

Μέσω της πλατφόρμας myKEPlive παρέχονται διαδικασίες υψηλής ζήτησης μέσω των τεσσάρων θεματικών υπηρεσιών:

1) Πληροφόρηση- Αίτηση,

2) Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις,

3) Εξυπηρέτηση Πολιτών με Αναπηρία,

4) Εξυπηρέτηση από το Δήμο σας.

Κατά τη χρήση της υπηρεσία myKEPlive δεν αποθηκεύονται τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών, ενώ οι τηλεδιασκέψεις με τους υπαλλήλους των ΚΕΠ δεν καταγράφονται.

Υπενθυμίζεται ότι, στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού, η προσέλευση στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών που εδρεύουν στην Περιφέρεια Αττικής γίνεται μόνο κατόπιν ραντεβού. Οι πολίτες μπορούν να κλείνουν ραντεβού είτε τηλεφωνικά, είτε αποστέλλοντας e-mail στο ΚΕΠ της επιλογής τους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ