Μπαίνουν κι άλλοι κλάδοι στο «καλάθι του νοικοκυριού»

kalathi

Δεν έχει τελειώσει η συζήτηση με τους κλάδους που θα δημιουργήσουν το δικό τους καλάθι του νοικοκυριού, όπως σημείωσε, πρόσφατα μιλώντας με δημοσιογράφους ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων ‘Αδωνις Γεωργιάδης.

Το καλάθι του νοικοκυριού, το εορταστικό καλάθι και το καλάθι του Άι Βασίλη φαίνεται ότι όχι μόνο κερδίζουν τον ενδιαφέρον των καταναλωτών αλλά λειτουργούν και ως δείκτης για κάποιους κλάδους προκειμένου να συνεχίσουν την συζήτηση και να συμφωνήσουν στην υιοθέτηση της πρωτοβουλίας.

«Όσο περνάνε οι εβδομάδες όλο και περισσότεροι κλάδοι, που στην αρχή ήταν επιφυλακτικοί με το καλάθι, έχουν αρχίσει να καταλαβαίνουν ότι όποιος μπαίνει στο καλάθι τελικά κερδίζει γιατί οι καταναλωτές το ακολουθούν. Είμαι αισιόδοξος ότι θα έχουμε ανακοινώσεις» όπως έχει δηλώσει ο υπουργός.

Επιπλέον από τον Φεβρουάριο 2023 και για έξι μήνες (έως τον Ιούλιο 2023) θα δοθεί και ενίσχυση ύψους 10% επί των αγορών νοικοκυριών, τα οποία πληρούν τα κριτήρια ένταξης – μέσω του market pass – σε σούπερ μάρκετ και άλλες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο λιανικό εμπόριο τροφίμων (φούρνους, μίνι μάρκετ, λαϊκές αγορές, οπωροπωλεία, κρεοπωλεία, ιχθυοπωλεία, γαλακτοπωλεία κ.τ.λ.).

Στόχος της κυβέρνησης είναι από τη μια με το market pass και από την άλλη με το καλάθι του νοικοκυριού, να μειώνονται οι τιμές στα βασικά προϊόντα «άρα με τα δύο αυτά μέτρα συνδυαστικά θα περάσουμε αυτό το δύσκολο χειμώνα ’22-’23» όπως έχει σημειώσει ο κ. Γεωργιάδης.

Ειδικά για τα παιχνίδια, που έχουν την τιμητική τους αυτές τις ημέρες, σε ό, τι αφορά στο καλάθι του Άι Βασίλη, είπε ο κ. Γεωργιάδης, ενώ ξεκίνησε για να περιλαμβάνει περίπου 300 παιχνίδια «έχει φθάσει σχεδόν τα 3.000. Και οι αρχικές ανησυχίες ότι θα είναι παιχνίδια δεύτερης διαλογής, όχι μόνον διαψεύστηκαν αλλά οι αλυσίδες έβαλαν τα δυνατά τους με τα καλύτερα τους παιχνίδια στις καλύτερες τιμές που πλέον έχουμε κλειδώσει εξασφαλίζοντας σας καλύτερες τιμές».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ