Μητσοτάκης και Μπάρμπα… βρήκαν λύσεις!

mitsotakis mparmpa

«Ευχαριστώ πολύ τον πρωθυπουργό κ. Μητσοτάκη που με άκουσε» έγραψε μεταξύ άλλων η Βάνα Μπάρμπα στο λογαριασμό της στο Instagram.

Η ηθοποιός συναντήθηκε με τον πρωθυπουργό, χωρίς να γράψει περισσότερα για το λόγο ή λεπτομέρειες από τη συνάντησή τους.

Αναφέρει στην ανάρτησή της ότι ««βρήκαμε λύσεις για θέματα που αφορούν την πατρίδα μας». Η ανάρτηση συνοδεύεται από μια φωτογραφία, στην οποία ποζάρουν μαζί χαμογελαστοί.

Μία φωτογραφία και μία ανάρτηση που αρκούν για να πυροδοτήσουν σενάρια… εκλογών!

Σημειώνεται ότι στις εκλογές του 2019 η Βάνα Μπάρμπα ήταν υποψήφια με το ΠΑΣΟΚ στο Νομό Ιωαννίνων ενώ μέχρι πρότινος φλέρταρε για θέση στο ψηφοδέλτιο του Νομού Θεσπρωτίας.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google