Μισό εκατομμύριο για μελέτες… και η σύνδεση Ιόνιας – Πρέβεζας ακόμη στα χαρτιά

filippiada ionia

Κοντά στις πεντακόσιες χιλιάδες έχει δαπανήσει μέχρι τώρα η Περιφέρεια Ηπείρου προκειμένου να ολοκληρώσει τις μελέτες για την οδική σύνδεση της Ιόνιας με την Πρέβεζα και μόνο για το τμήμα από την Φιλιππιάδα ως την Στεφάνη.

Η Περιφέρεια αποφάσισε να πετάξει στον κάλαθο των αχρήστων τις μελέτες που παρέλαβε από το Υπουργείο Υποδομών και με την μέθοδο των τεχνικών συμβούλων ξεκίνησε ουσιαστικά από την αρχή αλλάζοντας και την αρχική χάραξη για να αποφύγει τις… πλημμύρες του Λούρου!

Έχοντας την ευθύνη των μελετών εδώ και μία τριετία και πορευόμενη με την λογική «κομμάτι- κομμάτι» μέχρι στιγμής εξακολουθεί να βρίσκεται στο στάδιο αναθέσεων σε τεχνικούς συμβούλους ενώ δεν γίνεται ούτε λόγος για το τμήμα από την Στεφάνη μέχρι την Πρέβεζα.

Ο Περιφερειάρχης Ηπείρου αντί να καταθέσει ένα συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα και ένα πλήρες σχέδιο για τον συγκεκριμένο άξονα, επιτέθηκε και πάλι στο Υπουργείο επαναλαμβάνοντας ότι το έργο που σχεδίαζε ήταν πολύ ακριβό όπως ήταν ακριβές και οι μελέτες.

«Οι μελέτες αυτές δεν κάνουν για μας.. Εμείς κάναμε μία χάραξη τέτοια που να μην έχει προβλήματα. Πήραμε ειδικές άδειες από το συμβούλιο δημοσίων έργων του Υπουργείου.. Όλες οι μελέτες μέχρι την Στεφάνη έχουν φτάσει στις 450 χιλιάδες..» ανέφερε στην τελευταία συνεδρίαση της Περιφερειακής Επιτροπής..

Ο τελευταίος τεχνικός σύμβουλος αναλαμβάνει να ενοποιήσει τις μελέτες που έκαναν οι προηγούμενοι και να διορθώσει αυτές..

«Περάσαμε κάποιες μελέτες στο παρελθόν, τώρα τι ακριβώς κάνουμε, τι διορθώνουμε..» ρώτησε ο επικεφαλής της παράταξης «Κοινό των Ηπειρωτών» Γιάννης Στέφος.

«Αυτοί δεν θέλουν να φανεί ότι οι μελέτες του Υπουργείου δεν ήταν επαρκείς.. το έγραψαν έτσι για να καλύψουν τα δικά τους..» ήταν η απάντηση του Περιφερειάρχη.

Στην ερώτηση γιατί η Περιφέρεια το αποδέχθηκε που έγινε από τον Γιώργο Πρέντζα, επικεφαλής της ΛΑΣΥ, η απάντηση του Περιφερειάρχη ήταν ότι «εμείς το δεχθήκαμε γιατί θέλουμε να κάνουμε το έργο»!!!

Κατέληξε υπερασπιζόμενος τις ενέργειές του και την τακτική που ακολουθεί η Περιφέρεια υποστηρίζοντας ότι «μια τέτοια μελέτη θέλει έξι επτά εκατομμύρια και εμείς την κάνουμε με πεντακόσιες χιλιάδες…»..

Προς το παρόν δεν υπάρχει ορίζοντας ολοκλήρωσης των μελετών αυτών και φυσικά τα περιθώρια για ένταξη έστω του πρώτου τμήματος του έργου στο ΕΣΠΑ στενεύουν!