Μήνυμα από το 112 «Μένουμε σπίτι..»

sms112

Το 112… ξαναχτύπησε… Αποστολέας η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας και παραλήπτες οι πολίτες ανά την Ελλάδα.

Παραλήπτες φυσικά και οι κάτοικοι των Ιωαννίνων που άκουσαν στα κινητά τους τον παράξενο και παρατεταμένο ήχο.

«Συναγερμός Covid-19. Περιορισμός κυκλοφορίας, μετακινούμαστε μόνο με SMS για εξυπηρέτηση απαραίτητων αναγκών. Μένουμε στο σπίτι, μένουμε ασφαλείς. Ενημερωνόμαστε για τα μέτρα επιδημιολογικού συναγερμού».

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google