Με αρκετή.. Ήπειρο η χειμερινή καμπάνια του ΕΟΤ!

gefiri

Με κεντρικό μήνυμα «Greece does have a winter», η νέα δυναμική καμπάνια του υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ προβάλλει την ομορφιά των ηπειρωτικών προορισμών.

Και φυσικά η Ήπειρος έχει την τιμητική της με εντυπωσιακές εικόνες από τα βουνά και τα ποτάμια της αλλά και από τις συγκινήσεις που προσφέρουν.

Πρόκειται για καμπάνια εστιασμένη στην προβολή του χειμερινού τουρισμού, με παράλληλη ανάδειξη του φυσικού κάλλους της χώρας μας και των δραστηριοτήτων που συνθέτουν το τουριστικό προϊόν, το οποίο η Ελλάδα διαθέτει και κατά τη διάρκεια του χειμώνα.

«Greece has a winter too», ανακοινώνει η νεαρή γυναίκα, πρωταγωνίστρια της ταινίας, η οποία έχει αναλάβει μια αποστολή καθόλου εύκολη… Να γνωρίσει στους ταξιδιώτες τον ελληνικό χειμώνα και τα mainlands, τις ελληνικές «ηπειρωτικές περιοχές», το όνομα που έδωσε η καμπάνια στην ηπειρωτική χώρα.

Οι «ηπειρωτικές περιοχές» είναι πολλές, διαφέρουν η μία από την άλλη και όλες προσφέρουν πλήθος δυνατοτήτων και εμπειριών για την ικανοποίηση κάθε προσδοκίας. Βόλτες με ποδήλατα στις χιονισμένες πλαγιές, πτήσεις με αλεξίπτωτο πλαγιάς (paragliding), rafting, αλλά και γευστικά παραδοσιακά πιάτα στη θαλπωρή ενός ξενώνα, είναι μόνο μερικές από αυτές.

Η καμπάνια, διαρκείας τεσσάρων μηνών, θα αναπροσαρμόζεται σε πραγματικό χρόνο, ανάλογα με την πορεία της πανδημίας στις αγορές-στόχους, στις οποίες περιλαμβάνονται: Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Δανία, Σουηδία, Πολωνία και το Ισραήλ. Επιπλέον, θα εμπλουτιστεί με ειδικά δημιουργικά και για την προβολή των μεγάλων αστικών προορισμών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ