Ζητείται master plan.. Στα χέρια των τοπικών αρχών η τύχη του αεροδρομίου Ιωαννίνων

bourdas aer

bourdas aer

Στα χέρια των τοπικών αρχών, κυρίως όμως των επιχειρηματιών του τουριστικού κλάδου, βρίσκεται ουσιαστικά η τύχη του αεροδρομίου Ιωαννίνων. Αυτό προκύπτει από τις δηλώσεις του Γενικού Γραμματέα Μεταφορών και Γιαννιώτη στην καταγωγή, Θάνου Βούρδα, λίγα εικοσιτετράωρα μετά την σύσκεψη που είχε με τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ και ένα περίπου μήνα πριν την σύσκεψη με τους θεσμικούς και παραγωγικούς φορείς των Ιωαννίνων.

Το Υπουργείο ζητά ουσιαστικά, μέχρι το τέλος του μήνα, να υπάρχει ένα ολοκληρωμένο master plan στο οποίο θα αποτυπώνεται ο σχεδιασμός των τοπικών φορέων για πτήσεις από το εξωτερικό και θα αποτελέσει την βάση των συζητήσεων. Ουσιαστικά, αυτό που επιδιώκει είναι να αποτυπωθεί με συγκεκριμένους αριθμούς, το ενδιαφέρον από το εξωτερικό και οι πιθανές συμφωνίες που έχουν κλείσει.

Ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών Θάνος Βούρδας, με δηλώσεις που έκανε στα Γιάννινα ξεκαθάρισε εν πολλοίς το τοπίο εν όψει και της σύσκεψης που θα γίνει προς το τέλος του μήνα. Το Υπουργείο έχει την πολιτική βούληση να στηρίξει και να συμβάλλει στην ανάπτυξη του αεροδρομίου, αλλά και οι τοπικές αρχές με σοβαρότητα και υπευθυνότητα θα πρέπει να δουλέψουν προς την ίδια κατεύθυνση.

Οι ιδιωτικές εταιρίες που εφοδιάζουν τα αεροδρόμια με καύσιμα, κρίνουν προς το παρόν, υψηλό το κόστος για μια τέτοια επένδυση στα Γιάννινα. Προφανώς αυτός είναι ο βασικός λόγος που ζητείται το πλάνο νέων δρομολογίων, ώστε με βάση αυτό να προχωρήσουν οι συζητήσεις και να ξεπεραστούν οι όποιες αντιδράσεις.

Ο κ. Βούρδας τόνισε αρκετές φορές ότι απαιτείται σοβαρότητα και υπευθυνότητα, μίλησε για ένα εξαιρετικά σοβαρό ζήτημα για το οποίο χρειάζεται ολοκληρωμένο σχέδιο και υπογράμμισε ότι η προσπάθεια πρέπει να είναι συλλογική.

Η ενημέρωση που έχει ο ίδιος, κυρίως από την Ένωση Ξενοδόχων, είναι ότι έχουν γίνει επαφές για την δρομολόγηση πτήσεων από διάφορες χώρες. Η δουλειά αυτή, θα πρέπει να αποτυπωθεί σε ένα συγκεκριμένο business plan ώστε να καταστεί σαφές και να αιτιολογείται ότι απαιτείται σύστημα ανεφοδιασμού στα Γιάννινα.

Εν τω μεταξύ τεχνικοί της ΥΠΑ που έκαναν αυτοψία, έκριναν ότι οι δεξαμενές που είναι υπόγειες και είχαν κατασκευαστεί το 1992-93 είναι πλήρως ακατάλληλες για τα δεδομένα του 2017 και ουσιαστικά απαιτείται να επανασχεδιαστούν εξ αρχής. Έτσι εξετάζεται ως λύση και αυτή του ανεφοδιασμού με κοντέινερ η οποία χρησιμοποιείται σε διάφορα αεροδρόμια.

{jathumbnail off}

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ