«Marketing Greece» με ιδιωτικούς πόρους

PARGA_NHSIΜε πόρους από τον ιδιωτικό τομέα και με θεσμική και πολιτική βοήθεια θα ξεκινήσει η εταιρεία Marketing Greece για τον ελληνικό τουρισμό.

Μάλιστα σύμφωνα με όσα ανέφερε, κατά τη διάρκεια του 11ου Συνεδρίου του ΣΕΤΕ, ο κ. Ανδρέας Ανδρεάδης στην εταιρεία έχουν προσκληθεί να συμμετάσχουν φορείς όπως το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος, η Ενωση Διαφημιστικών Εταιρειών, κ.ά., με στόχο την δημιουργία μετοχικού κεφαλαίου ύψους 1,2 εκατ. ευρώ. Παράλληλα προτείνεται να υπογραφεί ένα (MOU) ένα «Μνημόνιο Συμφωνίας και Κατανόησης» μετά του ΣΕΤΕ, του Υπουργείου Τουρισμού – ΕΟΤ και του ΞΕΕ, εφόσον δεχθεί να συμμετάσχει.

Η υπουργός Τουρισμού Ολγα Κεφαλογιάννη κατά τη διάρκεια της ομιλίας της στο συνέδριο μεταξύ άλλων τόνισε: «Στόχος τόσο του υπουργείου, όσο και του ΣΕΤΕ είναι να βρούμε τη βέλτιστη συνταγή που θα αφυπνίσει και θα αξιοποιήσει το πολύτιμο κεφάλαιο γνώσης και εμπειρίας του Δημοσίου, θα εκμεταλλευτεί την ευελιξία, την τεχνογνωσία και την πείρα του ιδιωτικού τομέα. Σε αυτή την κρίσιμη για τον τόπο χρονική συγκυρία θα πρέπει να χτίσουμε μια νέα σχέση συνεργασίας».

Στην παρέμβαση του ο γ.γ. του ΕΟΤ Νίκος Καραχάλιος υπογράμμισε ότι ο ΕΟΤ αλλάζει και μέσα σε ένα χρόνο θα έχει αλλάξει ριζικά τον τρόπο λειτουργίας του.Ο Γ. Τσακίρης τόνισε ότι το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος θα εξετάσει πολύ σοβαρά τη συμμετοχή του στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας, έθεσε, όμως ορισμένες βασικές προϋποθέσεις όσον αφορά στις αρμοδιότητες, τους ρόλους, αλλά και στην βιωσιμότητα του εγχειρήματος…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ