Στα πολύ θετικά στοιχεία που έρχονται συνεχώς από διεθνείς και ευρωπαϊκούς οργανισμούς και καταδεικνύουν τη συνεχιζόμενη αναβάθμιση και ισχύ του brand «Ελλάδα» αναφέρθηκε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας σε συνέντευξή του στην εκπομπή του ΑΝΤ1 «Καλημέρα Ελλάδα».
Όπως είπε ο κ. Κικίλιας, σύμφωνα με έρευνα της World Travel Market, στην πρώτη δεκάδα των κορυφαίων τουριστικών προορισμών της Ευρώπης που καταγράφουν τις μεγαλύτερες αυξήσεις σε σύγκριση με το 2019, οι 6 είναι στην Ελλάδα, με τη Μύκονο και τη Ρόδο να καταγράφουν αύξηση κατά 29%, τα Χανιά 26%, το Ηράκλειο 23%, τη Σαντορίνη 20% και τη Θεσσαλονίκη – Χαλκιδική 19%, ενώ πολύ ψηλά είναι και η Αθήνα στον αστικό τουρισμό (3η θέση).
Επιπλέον, στις ΗΠΑ η Ελλάδα παρουσιάζει τη μεγαλύτερη αύξηση (22%) από όλους τους προορισμούς εξωτερικού για την αργία της Ημέρας της Ανεξαρτησίας.
Εξίσου σημαντικό, όμως, είναι ότι προορισμοί της Ελλάδας που δεν διαθέτουν ισχυρό brand, φέτος «φωτίστηκαν» με αποτέλεσμα όχι μόνο να καταγράφουν υψηλές πληρότητες αλλά οι κρατήσεις να φτάνουν μέχρι και τα τέλη του έτους.
«Η Θάσος είναι γεμάτη, βάλαμε στον τουριστικό χάρτη την Καστοριά που θα πάω αύριο. Η Ήπειρος – η οποία ήταν η πιο φτωχή περιφέρεια στην Ευρώπη πριν από μερικά χρόνια – έγινε προορισμός, με τα Ιωάννινα, το Μέτσοβο, την Αρίστη, το Πάπιγκο να έχουν ταξιδιώτες το χειμώνα, τα Σαββατοκύριακα και το καλοκαίρι. Αυτούς τους εναλλακτικούς προορισμούς τους στηρίζουμε. Η Αίγινα έχει 92% πληρότητα και στην Πελοπόννησο η τουριστική σεζόν, απ’ ό,τι φαίνεται, θα πάει μέχρι το Νοέμβρη. Οι γερμανικές Condor και η InterΤouristic, όπως και οι tour operators της Γαλλίας ζητούν πακέτα για Οκτώβρη, Νοέμβρη και Δεκέμβρη και κάνω και μία δήλωση: Η τουριστική σεζόν φέτος θα τελειώσει το Δεκέμβρη» ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπουργός Τουρισμού.