Καμπάνια του Υπουργείου για τον χειμερινό τουρισμό

xioni martis1

Στο μείον 40% σε σύγκριση με τα νούμερα του 2019 περιορίζονται φέτος οι απώλειες στα ελληνικά ξενοδοχεία, με τον κλάδο να στρέφει το βλέμμα τώρα στη χειμερινή περίοδο ειδικά όσον αφορά τα ξενοδοχεία συνεχούς λειτουργίας στα αστικά κέντρα και στους ορεινούς και ημιορεινούς όγκους της χώρας.

Από το βήμα του Συμβουλίου Προέδρων Ξενοδοχειακών Ενώσεων της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων στη Θεσσαλονίκη, με τη συμμετοχή σύσσωμης της ηγεσίας του υπουργείου Τουρισμού και του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού στο πλαίσιο και της έκθεσης Philoxenia-Hotelia, που διοργανώνεται αυτό το Σαββατοκύριακο στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, ο υπουργός Τουρισμού κ. Βασίλης Κικίλιας ανέφερε ότι μέσα στις επόμενες ημέρες θα ‘’τρέξει’’ για πρώτη φορά φέτος η καμπάνια που σχεδίασε το υπουργείο Τουρισμού σε συνεργασία με τον ΕΟΤ για την προώθηση του χειμερινού και του εναλλακτικού τουρισμού της Ελλάδας.

Μια καμπάνια για το city break στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και τις υπόλοιπες πόλεις αλλά κυρίως έμφαση θα δοθεί στην ελληνική ύπαιθρο και τις περιφέρειες της χώρας που παραπέμπουν σε «απαράμιλλης ομορφιάς προορισμούς που πρέπει ο ταξιδιώτης, ειδικά αυτός που έρχεται από το εξωτερικό, να τους γνωρίσει».

Στόχος είναι η νέα καμπάνια να έχει πολύ μεγάλη διεισδυτικότητα και στο εσωτερικό, αλλά κυρίως στο εξωτερικό.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ