Το Internet «έφαγε» τη Washington Post

WPOSTΟ αυξημένος ανταγωνισμός από το Ίντερνετ για τα διαφημιστικά έσοδα ήταν ένας από τους κυριότερους λόγους πώλησης των περιουσιακών στοιχείων της Washington Post, σύμφωνα με τα όσα δημοσιεύτηκαν στην εφημερίδα κατά την ανακοίνωση της πώλησής της. Η Washington Post επικαλείται την «οικονομική θύελλα που πλήττει τις εφημερίδες» την ίδια ώρα που το Ίντερνετ παρουσιάζει αυξημένη ζήτηση, καθώς και την «ιστορική αλλαγή από την έντυπη στην ψηφιακή τεχνολογία».

“Η Washington Post θα μπορούσε να επιβιώσει υπό την ιδιοκτησία της εταιρείας και να είναι κερδοφόρος και για το εγγύς μέλλον. Αλλά θέλαμε να κάνουμε περισσότερα από το να επιβιώσουμε”, είπε σε συνέντευξή του ο επικεφαλής της Ντόναλντ Γκρέιαμ και πρόσθεσε: “Δεν υποστηρίζω ότι αυτό μας εγγυάται την επιτυχία, αλλά μας δίνει πολλή μεγαλύτερη πιθανότητα επιτυχίας”.

Όπως έγινε γνωστό το βράδυ της Δευτέρας, ο όμιλος που εκδίδει την μεγάλης κυκλοφορίας αμερικανική εφημερίδα συμφώνησε να πουλήσει τα περιουσιακά της στοιχεία, συμπεριλαμβανομένου και του καθημερινού φύλλου της εφημερίδας, στον ιδρυτή της Amazon Inc Τζεφ Μπέζος έναντι 250 εκατ. δολ.

Όπως έχει παραδεχτεί η Washington Post η οποία ανήκε στην οικογένεια Γκρέιαμ, τα τελευταία χρόνια η εφημερίδα δεν μπορούσε να ξεφύγει από τα προβλήματα που αντιμετώπιζε λόγω του περάσματος από το χαρτί στο ψηφιακό και του εντεινόμενου ανταγωνισμού στο διαδίκτυο και της πτώσης της κυκλοφορίας της.

«Ο αγοραστής είναι μια εταιρεία που ανήκει στον Μπέζος ως άτομο, και όχι η Amazon Inc», αναφέρεται στην ανακοίνωση του ομίλου.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Washington Post , Ντόναλντ Γκράχαμ του οποίου η οικογένεια κατέχει την μεγάλη αμερικανική εφημερίδα, είπε ότι η Ποστ θα έχει καλύτερες υπηρεσίες με έναν άλλο ιδιοκτήτη. «Η δοκιμασμένη τεχνολογία του Τζεφ Μπέζος, το επιχειρηματικό του δαιμόνιο και η προσωπική του αξιοπρέπεια, τον καθιστούν κατάλληλο για νέο ιδιοκτήτη », είπε ο Γκράχαμ

Η κίνηση αυτή έρχεται σε μια περίοδο όπου οι εφημερίδες, ακόμη και αυτής της δυναμικής, όπως η Washington Post , αντιμετωπίζουν πρωτόγνωρες οικονομικές προκλήσεις, με πτώση στα διαφημιστικά τους έσοδα αλλά και στο αναγνωστικό τους κοινό.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ