Αύγουστος του 2017 ήταν, όταν μετά από δέκα ολόκληρα χρόνια και πολλές περιπέτειες εγκαινιάστηκε η Ιόνια Οδός και παραδόθηκε στο σύνολό της στην κυκλοφορία. Ακρωτηριασμένη βέβαια αφού το τμήμα από τα Ιωάννινα ως την Κακαβιά είχε μείνει εκτός σύμβασης παραχώρησης…
Από τότε και μέχρι σήμερα, οκτώ ολόκληρα χρόνια, στην Ήπειρο δεν προστέθηκε ούτε ένα μέτρο σύγχρονου αυτοκινητόδρομου. Το μόνο που συνέβη είναι η υπογραφή της σύμβασης για το τμήμα από τα Ιωάννινα ως την Κακαβιά το οποίο θα ολοκληρωθεί προς το 2030!
Αυτή είναι η πραγματικότητα..
Η Υπουργός Τουρισμού όμως Όλγα Κεφαλογιάννη η οποία βρέθηκε στα Ιωάννινα, θέλησε να πει μερικά καλά λόγια για τον Πρωθυπουργό και την αποτελεσματικότητα που τον διακρίνει… Έτσι ανακάλυψε και κάποιες άγνωστες στους Ηπειρώτες οδικές υποδομές που ολοκληρώθηκαν από την κυβέρνηση και έφεραν τα Ιωάννινα και την Ήπειρο πιο κοντά στην Αθήνα!
Είτε από άγνοια, είτε από υπερβολικό ζήλο η Υπουργός ανακάλυψε και νέους δρόμους που έγιναν από τον Κυριάκο Μητσοτάκη κι ας τους αγνοούν οι Ηπειρώτες…
«Όταν μιλάμε για τις υποδομές δεν πρέπει να βγάζουμε από την εξίσωση τους αυτοκινητοδρόμους γιατί η αλήθεια είναι ότι τα τελευταία χρόνια, η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη έχει ολοκληρώσει έργα που περιμέναμε πάρα πολλά χρόνια και που επιτρέπουν την διασύνδεση της περιοχής της δικής σας, των Ιωαννίνων και της ευρύτερης περιφέρειας με την Αθήνα σε σύντομο χρόνο» είπε επί λέξει η Υπουργός!!!
Πρόσθεσε δε πως «με την ολοκλήρωση του Ε65 θα έχουμε κι άλλον τρόπο πρόσβασης άρα μην βγάζουμε από την εξίσωση ότι οι αυτοκινητόδρομοι είναι μία πολύ σημαντική εξέλιξη σε επίπεδο υποδομών».
Όσο για το αεροδρόμιο των Ιωαννίνων και την ανάγκη διασύνδεσής του με προορισμούς του εξωτερικού, ανέφερε ότι το Υπουργείο είναι σε συνεργασία με τουριστικά γραφεία και αεροπορικές εταιρείες επιδιώκοντας απευθείας συνδέσεις με το εξωτερικό καθώς αυτές δίνουν την δυνατότητα της μεγαλύτερης ανάπτυξης.
Τίποτα πιο συγκεκριμένο προς το παρόν..