Η σορός Σουηδού στα αζήτητα του Νοσοκομείου

nosokomeio prevezas

Στα αζήτητα του Νοσοκομείου Πρέβεζας μένει εδώ και δύο βδομάδες περίπου η σορός Σουηδού ο οποίος νοσηλευόταν και έχασε την μάχη.

Οι συγγενείς του στη Σουηδία που ενημερώθηκαν σχετικά δήλωσαν αδυναμία για την κάλυψη των εξόδων μεταφοράς και ενταφιασμού. Το γεγονός αυτό επιβεβαίωσε και η Πρεσβεία της Σουηδίας στην οποία είχε απευθυνθεί το Νοσοκομείο.

Μπροστά στο αδιέξοδο ο Δήμος Πρέβεζας αποφάσισε μέσω της Οικονομικής Επιτροπής να καλύψει τα έξοδα για τον ενταφιασμού του αλλοδαπού υπηκόου διαθέτοντας το ποσό των 600 ευρώ.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google