Η πόλη «πνίγεται» από την αιθαλομίχλη

aitalomixli

Υπό άλλες συνθήκες θα ήταν πρώτο θέμα.. Σε καιρούς πανδημίας το ενδιαφέρον είναι σχεδόν ανύπαρκτο..

Όμως εδώ και αρκετές ημέρες η πόλη «πνίγεται» στην αιθαλομίχλη. Τόσο την παραμονή της Πρωτοχρονιάς, ειδικά τις βραδινές ώρες όσο και ανήμερα από νωρίς η ατμόσφαιρα είναι αποπνικτική με την μυρωδιά του καπνού έντονη…

Η τιμή του πετρελαίου στα ύψη, η τιμή του ηλεκτρικού καίει ακόμη περισσότερο και τα νοικοκυριά, όπως και στα χρόνια της αναζητούν εναλλακτικούς τρόπους..

Αποτέλεσμα είναι η αιθαλομίχλη να συντροφεύει τις περισσότερες μέρες του χειμώνα όλους και ειδικά τις μέρες όπου δεν βρέχει το φαινόμενο να γίνεται πολύ έντονο.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google