Την ενεργή συμμετοχή της σε κορυφαίες τουριστικές, θεματικές και εμπορικές εκθέσεις εντός και εκτός συνόρων σχεδιάζει η Περιφέρεια Ηπείρου για το δεύτερο εξάμηνο του 2025, με στόχο την ενίσχυση της εξωστρέφειας, την προβολή των τοπικών προϊόντων και την τουριστική ανάδειξη της περιοχής.
Το σχετικό πρόγραμμα εγκρίθηκε από την Επιτροπή Περιβάλλοντος, Χωρικού Σχεδιασμού και Ανάπτυξης της Περιφέρειας και περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα συμμετοχών σε σημαντικές διοργανώσεις που απευθύνονται τόσο στο εγχώριο όσο και στο διεθνές κοινό.
Τουριστική προώθηση με διεθνή βήματα
Η τουριστική στρατηγική της Περιφέρειας περιλαμβάνει τη συμμετοχή σε έξι μεγάλες διεθνείς εκθέσεις:
- CARAVAN SALON στο Ντίσελντορφ (29 Αυγούστου – 7 Σεπτεμβρίου), σε αυτόνομο περίπτερο
- IFTM – TOP RESA στο Παρίσι (23-25 Σεπτεμβρίου)
- TTG Travel Experience στο Ρίμινι (8-10 Οκτωβρίου), σε συνεργασία με τον ΕΟΤ
- WTM (World Travel Market) στο Λονδίνο (4-6 Νοεμβρίου), στο περίπτερο του ΕΟΤ
- Philoxenia στη Θεσσαλονίκη (14-16 Νοεμβρίου)
- ITTF Warsaw στη Βαρσοβία (20-22 Νοεμβρίου), σε περίπτερο του ΕΟΤ
Προώθηση τοπικών προϊόντων
Ιδιαίτερο βάρος δίνεται και στην ενίσχυση της αγροδιατροφής, με τη συμμετοχή της Περιφέρειας σε διεθνείς εκθέσεις και εκδηλώσεις προβολής:
- FRUIT ATTRACTION (Μαδρίτη, 30 Σεπτεμβρίου – 2 Οκτωβρίου)
- ANUGA (Κολωνία, 4-8 Οκτωβρίου)
- Εκδήλωση στο Ζάππειο (17-19 Οκτωβρίου)
- Παρουσίαση ηπειρωτικών προϊόντων στην Ελληνική Πρεσβεία στη Ρώμη (ημερομηνία υπό ανακοίνωση)
- FOOD & LIFE (Μόναχο, 12-16 Νοεμβρίου)
- Χριστουγεννιάτικη αγορά στα Ιωάννινα
Θεματικές συμμετοχές
Στο πρόγραμμα εντάσσεται και η συμμετοχή στη MARATHON EXPO στην Αθήνα (5-8 Νοεμβρίου), ενισχύοντας τη σύνδεση της Ηπείρου με τον αθλητικό τουρισμό.
Όπως ανέφερε η Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Τουρισμού κ. Ιουλία Μαρκούλα, η τελική διαμόρφωση του προγράμματος και η συμμετοχή της Περιφέρειας στις επιμέρους διοργανώσεις θα εξαρτηθεί από το ενδιαφέρον που θα εκδηλωθεί από τους φορείς του τουρισμού και των επιχειρήσεων της Ηπείρου.