Η Ήπειρος δεν αντέχει άλλες «εκπτώσεις»..

egnatia ilios

15 Μαΐου του 2020.. Το Περιφερειακό Συμβούλιο Ηπείρου, με τη σημερινή του σύνθεση αποφασίζει ομόφωνα την αποστολή πρότασης στο Υπουργείο Υποδομών για την σιδηροδρομική σύνδεση της Ηπείρου με σκοπό το έργο να ενταχθεί για χρηματοδότηση κατά τη νέα προγραμματική περίοδο.

«Η εκατονταετής και πλέον εξαίρεση της Ηπείρου από την σιδηροδρομική σύνδεσή της με το εθνικό δίκτυο σταθερής τροχιάς αναγνωρίζεται ως ένας από τους βασικότερους λόγους της ομολογημένης υστέρησής της έναντι των άλλων Περιφερειών της χώρας, αν όχι ο σημαντικότερος μαζί με το φυσικό αέριο» επισημαίνεται στην ομόφωνη απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου!

«Απευθυνόμαστε σε όλους.!

Πιστεύουμε στους ανθρώπους και στις δυνατότητες του τόπου μας και διεκδικούμε αυτά που στερήθηκε η Ήπειρος.

Θέλουμε να αξιοποιήσουμε αυτή την ευκαιρία για να έχουμε το «Τρένο στην Ήπειρο» έλεγε με μια φωνή το Περιφερειακό Συμβούλιο Ηπείρου.

ΕΔΩ Η ΑΠΟΦΑΣΗ

Πριν περάσουν καλά καλά τρία χρόνια από την απόφαση αυτή και χωρίς να έχει μεσολαβήσει άλλη, είτε ομόφωνη είτε κατά πλειοψηφία, ο Περιφερειάρχης την ακύρωσε στην πράξη.

Και το έπραξε υμνώντας τον Πρωθυπουργό που είπε ότι δεν θα φτάσει ποτέ τρένο στην Ήπειρο… «Ηγέτης.. που μας έβγαλε από το λήθαργο..»!

Κάποιοι ηγέτες λοιπόν που είτε μας έβγαλαν, είτε μας έβαλαν σε λήθαργο έχουν καταφέρει τα εξής εντυπωσιακά για την Ήπειρο..

-Είναι η μόνη Περιφέρεια της χώρας χωρίς αγωγό φυσικού αερίου

-Είναι από τις λίγες περιοχές της χώρας χωρίς σιδηροδρομικό δίκτυο παρότι διαθέτει ένα μεγάλο λιμάνι- πύλη προς την Ευρώπη.

-Είναι η μόνη Περιφέρεια της χώρας που δεν διαθέτει έναν σύγχρονο και ασφαλή δρόμο που θα φτάνει στα σύνορα και θα τα συνδέει με την Αλβανία.

-Είναι η μόνη Περιφέρεια που κατάφερε να κουτσουρέψει την Ιόνια Οδό αδιαμαρτύρητα.

-Είναι η μόνη Περιφέρεια της χώρας που δέχθηκε επί χρόνια τη σύνδεση με την Εγνατία μέσω φαναριών αντί ενός ασφαλούς κόμβου.

-Είναι η Περιφέρεια που δεν έχει καταφέρει να κατασκευάσει έναν αξιοπρεπή δρόμο στα παράλια της.

-Είναι η μόνη Περιφέρεια χωρίς.. Πανηπειρωτικό Στάδιο..

Κι άλλα θα μπορούσε να απαριθμήσει κανείς.. Αν η γεωγραφία δεν το επέβαλλε είναι πιθανό ακόμη να περνούσαμε την Κατάρα για να φτάσουμε στη Θεσσαλονίκη.. Αλλά η Εγνατία υποχρεωτικά πέρασε από την Ήπειρο..

Και τότε όταν κατασκευάζονταν, ευτυχώς πολλοί βγήκαν από το λήθαργο κι αντέδρασαν στα φαεινά σχέδια για δίιχνη κατασκευή ώστε να βγει φτηνότερη..

Ας το κάνουμε εικόνα σήμερα.. Την Εγνατία ως ένα δρόμο σε επίπεδα παλιάς εθνικής οδού..

Ακριβή έλεγαν, ανέφικτο να γίνει..

Ότι ακριβώς ακούγεται σήμερα και για το τρένο..

Με την διαφορά ότι ο σχεδιασμός για έναν τόπο δεν γίνεται με τα δεδομένα του σήμερα, ούτε του χθες..

Γίνεται με το βλέμμα στο μέλλον.

Το μέλλον ενός τόπου δεν μπορούν να το ορίζουν τηλεοπτικά διαγγέλματα.. Δεν είναι αποκλειστική υπόθεση ούτε του πρωθυπουργού, ούτε του περιφερειάρχη..

Το μέλλον ενός τόπου είναι υπόθεση όλων… Και ας είναι το τρένο η αφορμή για να βγούμε από το λήθαργο..

Η Ήπειρος δεν αντέχει άλλες εκπτώσεις.. Εκπτώσεις στα έργα, εκπτώσεις στο όραμα, εκπτώσεις στον σχεδιασμό..

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ