Η αύξηση των τελών και η… αναβάθμιση των υπηρεσιών…

ogkodi niarxou

Στο Δημοτικό Συμβούλιο Ιωαννίνων θα μεταφερθεί η «μάχη» των τελών καθαριότητας και φωτισμού καθώς για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά έρχονται αυξήσεις..

Γενναίες αυξήσεις μάλιστα για ορισμένες περιοχές και για ορισμένες κατηγορίες..

Η Δημοτική Επιτροπή έδωσε μία μικρή γεύση της αντιπαράθεσης αλλά σίγουρα στο δημοτικό συμβούλιο θα ακουστούν περισσότερο ίσως και πιο ουσιαστικά..

Η Δημοτική Αρχή από την πλευρά της μπορεί εύκολα να επιχειρηματολογήσει για την αναγκαιότητα αύξησης των τελών.. Όμως το μεγάλο της στοίχημα είναι να πείσει τους Γιαννιώτες ότι η αύξηση αυτή θα συνοδευτεί από αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών στην καθαριότητα και τον φωτισμό.. Καθότι τα τέλη είναι ανταποδοτικά.. Οι πολίτες δηλαδή πληρώνουν αλλά θα πρέπει να εισπράττουν και υπηρεσίες..

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google