Γιάννινα- Κακαβιά και Ηγουμενίτσα- Σαγιάδα μέσω Ευρωπαϊκής Τράπεζας

egkainia spir

egkainia spir

Σε πρώτο πλάνο μπαίνουν πλέον τα συνοδά, όπως ονομάζονται, έργα της Ιόνιας Οδού και στα οποία περιλαμβάνονται η σύνδεση με την Πρέβεζα και η επέκταση μέχρι την Κακαβιά, όπως άλλωστε ήταν ο αρχικός σχεδιασμός του έργου.

Για το πρώτο, την σύνδεση δηλαδή με την Πρέβεζα, μάλλον θα πρέπει να κάνουμε αρκετή υπομονή, για το δεύτερο ωστόσο αναμένονται θετικές εξελίξεις μέχρι το τέλος του έτους.

«Το επόμενο διάστημα θα γίνουν τα συνοδά έργα, που δεν είχαν προβλεφθεί στον σχεδιασμό, δηλαδή θα ωριμάσει το έργο της σύνδεσης με τα μεγάλα αστικά κέντρα της Ιονίας Οδού που δεν είχαν καν προβλεφθεί, η σύνδεση με την Παρά – Ιόνια, το ξεκόλλημα της Παρά-Ιόνιας που ήταν το ίδιο μπερδεμένη και κολλημένη όπως τα έργα παραχωρήσεων και βέβαια η δημοπράτηση και η σύνδεση της Ιονίας και της Εγνατίας Οδού με την Αλβανία», ανέφερε χαρακτηριστικά στις δηλώσεις του ο Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης.

Περισσότερες λεπτομέρειες ωστόσο έδωσε ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Γιώργος Δέδες, επικεντρώνοντας στο έργο σύνδεσης της Ιόνιας Οδού με την Κακαβιά.

Με δεδομένο, ότι οι πόροι του ΕΣΠΑ για τις υποδομές είναι περιορισμένοι, το υπουργείο αναζητά επιπρόσθετα χρήματα με βασικό σύμμαχο την Ευρωπαική Τράπεζα Επενδύσεων.

Στο σχέδιο το οποίο έχει κατατεθεί και τελεί υπό διαπραγμάτευση περιλαμβάνονται και δύο έργα της Ηπείρου, σύμφωνα με τον κ. Δέδε. Πρόκειται για την σύνδεση Ιόνιας Κακαβιάς και την οδική αρτηρία Ηγουμενίτσας Σαγιάδας.

«Μέχρι το τέλος του έτους θα έχουμε ευχάριστα νέα», σημείωσε ο κ. Δέδες.

Τέλος όπως έκανε γνωστό ο Υπουργός Υποδομών, μέσω της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων θα προχωρήσει και το βόρειο τμήμα του οδικού άξονα Ε65, ο οποίος συνδέει την Ήπειρο με την Θεσσαλία.
{jathumbnail off}

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ