Γιάννινα- Κακαβιά, Ιόνια- Πρέβεζα… Αισιοδοξεί η Περιφέρεια για μελέτες και δημοπράτηση

ioannina kakavia

Πεπεισμένος ότι η δημοπράτηση της οδικής σύνδεσης Ιωαννίνων- Κακαβιάς θα γίνει πριν το τέλος του έτους εμφανίστηκε ο Περιφερειάρχης Αλέκος Καχριμάνης κατά την συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου.

Η μελέτη του συγκεκριμένου έργου έχει μεταφερθεί στο Υπουργείο Υποδομών το οποίο θα κάνει και την δημοπράτηση του δρόμου.

Η Περιφέρεια, όπως ανέφερε ο Περιφερειάρχης, στο διάστημα που είχε την ευθύνη της μελέτης ουσιαστικά την ολοκλήρωση.

Έτσι στο Υπουργείο Υποδομών παρέδωσε:

•             Συμβατικά τεύχη του τμήματος Ιωάννινα – Καλπάκι

•             Εκτίμηση προϋπολογισμού για  τη μετατροπή του από τετράιχνο σε τρίιχνο

•             Συμβατικά τεύχη  για το τμήμα Καλπάκι- Κακαβιά

•             Μελέτη οδοποιίας του τμήματος Καλπάκι- Κακαβιά (σε επίπεδο σχεδόν οριστικής), τρίιχνο με 6 ανισόπεδους κόμβους, ένα RAκαι  15 km παράπλευρο δίκτυο.

•             Και   μελέτη οδοποιίας (σχεδόν πλήρης) τρίιχνης διατομής με έξι ανισόπεδους κόμβους, ένα ρε και 15 χλμ παράπλευρο δίκτυο.

«Χάρη στη δική μας δουλειά το έργο θα μπορέσει να δημοπρατηθεί μέχρι τέλους του χρόνου όπως έχει ανακοινωθεί από τον Πρωθυπουργό. Άρα όσοι λένε ότι η μελέτη «πήγαινε και έρχονταν» από το Υπουργείο στην Περιφέρεια και μιλάνε για «φιάσκο» καλά θα είναι να μη βιάζονται. Και ειδικά εκείνοι που ήταν άφωνοι για το έργο αυτό τα προηγούμενα χρόνια» κατέληξε στην τοποθέτησή του.

Ο χρόνος είναι ασφυκτικός και δεν είναι λίγοι εκείνοι που θεωρούν εξαιρετικά δύσκολο να τηρηθεί το συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα.

H οδική σύνδεση Ιόνιας Οδού- Πρέβεζας

Η Περιφέρεια εδώ και λίγες μέρες έχει την ευθύνη για την ολοκλήρωση της μελέτης σύνδεσης της Πρέβεζας με την Ιόνια Οδό και συνάμα την εξεύρεση πόρων για την κατασκευή του έργου.

Όπως ανέφερε ο Περιφερειάρχης, αρχικά έγινε μια σύμβαση για 33 χλμ από το κόμβο Καμπής μέχρι τον Άγιο Νικόλαο της Πρέβεζας. Μετά με άλλες αποφάσεις τοποθέτησαν ένα newJersey στη μέση  και πρότειναν δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση μήκους 3,25 η κάθε μία και δύο μέτρα βοηθητική οδό, ήτοι συνολικού πλάτους 18 μέτρα.

Στη συνέχεια, όταν είδαν τις συμβάσεις,  «κόψανε» τη μελέτη μέχρι το Ζέφυρο, στο σημείο σήμερα κάνουμε τον κυκλικό κόμβο, συνολικού μήκους 23,8 χλμ.

«Με τα ερεθίσματα που δίναμε εμείς εγκατέλειψαν το σχέδιο για πασσαλώσεις στο τμήμα Κόμβος Καμπής- γέφυρα Καλογήρου και προτείνουν τέσσερις εναλλακτικές λύσεις.  Έχουν κατεβάσει την «ερυθρά» 50 εκατοστά πάνω από τη ζώνη πλημμύρας του ποταμού Λούρου, προβλέπονται δύο γέφυρες στη Γέφυρα Καλογήρου και στον ποταμό Λούρο, έχουν υπολογίσει ένα κόστος, ενώ έχουν και περιβαλλοντική μελέτη που δεν την έφεραν ποτέ» ανέφερε.

Τα έργα για την οδική σύνδεση της Πρέβεζας όπως και για το τμήμα Μεσοπόταμος- Πάργα θα χρηματοδοτηθούν από το ΕΣΠΑ της Περιφέρειας Ηπείρου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ