Ευχαριστίες Κικίλια στις νοσηλεύτριες

nosokomeio n17

Τις ευχαριστίες του στις νοσηλεύτριες από την Κρήτη και τα Ιωάννινα μαζί και τον θαυμασμό του εξέφρασε ο Υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας κατά την διάρκεια της συνέντευξης τύπου που έδωσε το απόγευμα της Τετάρτης.

«Υποκλίνομαι στο μεγαλείο ψυχής και τη λεβεντιά αυτών των παιδιών» είπε ο Υπουργός.

Οι νοσηλεύτριες, δέκα από την Κρήτη και τρεις από το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ιωαννίνων θα μεταβούν σε νοσοκομεία της Θεσσαλονίκης για να συνδράμουν στη μάχη κατά της πανδημίας.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google