Έξωση στην Αστυνομία!

limani parkingk

Σε… έξωση των οχημάτων της Ελληνικής Αστυνομίας από τον χώρο που χρησιμοποιούσαν για στάθμευση προχωρά η διοίκηση του ιδιωτικοποιημένου ΟΛΗΓ.

Τα οχήματα πάρκαραν απέναντι από το κτίριο της Αστυνομικής Διεύθυνσης, ο οποίος πλέον δεσμεύεται από τον Ιταλικό Όμιλο που είναι το νέο αφεντικό του λιμανιού.

Εναλλακτική λύση δύσκολα θα βρεθεί…

Ωστόσο όπως αναφέρουν πληροφορίες, η Αστυνομία εναποθέτει τις ελπίδες της στον Δήμαρχο Ηγουμενίτσας στον οποίο θα απευθυνθεί προκειμένου να διασφαλιστεί χώρος και να συμπεριληφθεί στο μνημόνιο συνεργασίας που ετοιμάζει με τον ΟΛΗΓ.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google