Εξοικονομώ: Παράταση έως 17 Ιουλίου για την ολοκλήρωση των εργασιών

eksikonomo (1)

Την τελευταία τους ευκαιρία να ολοκληρώσουν τις εργασίες ενεργειακής αναβάθμισης έχουν εκατοντάδες πολίτες και επιχειρήσεις και στην Ήπειρο, καθώς το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας ανακοίνωσε την παράταση της καταληκτικής ημερομηνίας για όλα τα προγράμματα «Εξοικονομώ» που χρηματοδοτούνται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.

Η νέα, και όπως ξεκαθαρίζεται οριστική, προθεσμία για την ολοκλήρωση των εργασιών από τους ωφελούμενους ορίζεται η Παρασκευή 17 Ιουλίου 2026.

Το Υπουργείο καθιστά σαφές στην ανακοίνωσή του ότι, λόγω των αυστηρών χρονοδιαγραμμάτων και της ολοκλήρωσης των πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης («Ελλάδα 2.0»), δεν υπάρχει κανένα περιθώριο για περαιτέρω παράταση. Ως εκ τούτου, καλεί τους ωφελούμενους, τους αναδόχους και τους μηχανικούς να κινηθούν άμεσα και να προχωρήσουν στις απαιτούμενες ενέργειες χωρίς να χάσουν καθόλου χρόνο.

Η απόφαση ελήφθη με στόχο να διευκολυνθεί η αγορά και να διασφαλιστεί η ομαλή απορρόφηση των κονδυλίων, αποφεύγοντας τον κίνδυνο να μείνουν ημιτελή έργα που θα επιβάρυναν τις τσέπες των πολιτών.

Η παράταση αυτή «αγκαλιάζει» το σύνολο των ανοιχτών προγραμμάτων, και συγκεκριμένα τα εξής:

  • Εξοικονομώ 2021
  • Εξοικονομώ 2023
  • Εξοικονομώ – Ανακαινίζω για Νέους
  • Εξοικονομώ 2025
  • Εξοικονομώ – Επιχειρώ & Αλλάζω Συσκευή στις Επιχειρήσεις

Τα προγράμματα αυτά αποτελούν βασικό «πνεύμονα» για την οικοδομική δραστηριότητα και στην περιοχή μας, καθώς συμβάλλουν δραστικά στη μείωση του ενεργειακού κόστους των νοικοκυριών, στην αναβάθμιση του παλαιού κτιριακού αποθέματος της Ηπείρου και στην ενίσχυση της τοπικής οικονομίας μέσω των τεχνικών επαγγελμάτων.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google