Επιστρέφει με ερώτηση..

magda tatsi

Μετά από αρκετές απουσίες που έχει από το Περιφερειακό Συμβούλιο η Μάγδα Τάτση επιστρέφει..

Ως ανεξάρτητη περιφερειακή σύμβουλος πια, αφού ως επικεφαλής παράταξης έκανε την πρωτοτυπία και ανεξαρτητοποιήθηκε, θα είναι παρούσα –λογικά- στη συνεδρίαση της λογοδοσίας..

Έχει υποβάλλει άλλωστε και θέμα για τον αναδασμό στο Μαργαρίτι.. Έτσι αναμένεται να είναι εκεί για να το υποστηρίξει κιόλας..  

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google