Επιστρέφει και πάλι η δεύτερη Κινητή Μονάδα του ΕΟΔΥ στην πλατεία των Ιωαννίνων. Από την 1η Δεκεμβρίου η ΚΟΜΥ θα επαναλειτουργήσει.
Δειγματοληψίες θα πραγματοποιούνται από Δευτέρα και μέχρι Παρασκευή, από τις εννέα το πρωί ως τις δύο το μεσημέρι.
Επιστρέφει και πάλι η δεύτερη Κινητή Μονάδα του ΕΟΔΥ στην πλατεία των Ιωαννίνων. Από την 1η Δεκεμβρίου η ΚΟΜΥ θα επαναλειτουργήσει.
Δειγματοληψίες θα πραγματοποιούνται από Δευτέρα και μέχρι Παρασκευή, από τις εννέα το πρωί ως τις δύο το μεσημέρι.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add EpirusPost.gr on Google