Έκλεισαν λόγω Covid τρεις παιδικοί στην Ηγουμενίτσα

kdap paidikoi

Τρεις παιδικοί σταθμοί έκλεισαν στην Ηγουμενίτσα μετά από κρούσματα που επιβεβαιώθηκαν. Οι παιδικοί έκλεισαν με απόφαση της Προέδρου του ΠΑΚΠΠΟ.  Η αναστολή λειτουργίας ισχύει μέχρι και την Παρασκευή 21 του μήνα.

Πρόκειται για τον Β’ Βρεφονηπιακό Σταθμό, τον Βρεφονηπιακό Γραικοχωρίου και τον Παιδικό Σταθμό Νέας Σελεύκειας.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google