Η ολοκλήρωση της παραχώρησης της Εγνατίας Οδού στην ΤΕΡΝΑ, 13 μήνες μετά την υπογραφή της σύμβασης, κινείται με άγνωστο χρονοδιάγραμμα.
Και μάλλον δεν πρόκειται να γίνει άμεσα καθώς η διοίκηση της Εγνατίας ΑΕ αποφάσισε να προχωρήσει και πάλι σε διαγωνιστικές διαδικασίες για την συντήρηση του αυτοκινητοδρόμου, ο οποίος όσο περνά ο καιρός έχει και μεγαλύτερες ανάγκες.
Το έργο για το δυτικό κομμάτι της Εγνατίας και τον κάθετο άξονα (Σιάτιστα- Κρυσταλλοπηγή) έχει προϋπολογισμό 61,3 εκατομμύρια ευρώ (με ΦΠΑ) και αφορά σύμβαση ενός έτους.
Η σχετική απόφαση εγκρίθηκε ομόφωνα από το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας, ενώ η επιλογή αναδόχου θα γίνει με το σύστημα των επιμέρους ποσοστών έκπτωσης κατά ομάδες εργασιών, με ενσωματωμένο έλεγχο ομαλότητας.
Η χρηματοδότηση θα καλυφθεί εξ ολοκλήρου από τα έσοδα διοδίων της Εγνατίας Οδού Α.Ε., ενώ το έργο δεν θα κατατμηθεί, αλλά θα ανατεθεί ως ενιαίο σύνολο. Η διάρκεια υλοποίησης ορίζεται σε 12 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης ή και νωρίτερα, στην περίπτωση που ο ανάδοχος που θα επιλεγεί μέσω του διαγωνισμού του ΤΑΙΠΕΔ ζητήσει τη διακοπή της.
Σε μια τέτοια περίπτωση, η Εγνατία Οδός Α.Ε. διατηρεί το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης χωρίς οικονομική επιβάρυνση για το ίδιο το σχήμα, το Δημόσιο ή το ΤΑΙΠΕΔ — δικαίωμα που οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να συνυπολογίσουν κατά την υποβολή των προσφορών τους.
Αντίστοιχη προκήρυξη για το ανατολικό τμήμα της Εγνατίας έχει εγκριθεί με προϋπολογισμό 60,5 εκατ. ευρώ για επίσης ένα έτος λειτουργίας και συντήρησης.