Εγνατία, σήραγγες, πιστοποίηση και διόδια..

egnatia erga

Από το τέλος Δεκεμβρίου, όταν η Εγνατία πέρασε στη δικαιοδοσία της ΤΕΡΝΑ, έγινε η σήμανση στο μεγαλύτερο μέρος του οδικού άξονα στην Ήπειρο με αποτέλεσμα να μείνει σε κυκλοφορία μόνο μία λωρίδα.

Οι εργασίες στις σήραγγες για να γίνει η πιστοποίηση είναι η αφορμή.. Σε μια προσπάθεια να δικαιολογηθεί η κατάσταση αυτή λέγεται και υποστηρίζεται από πολλές πλευρές ότι «πάνω από όλα είναι η ασφάλεια»…

Σωστό και απολύτως ορθό.. Αλλά κάποιος πρέπει να απαντήσει αν μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου όπου ήταν σε κυκλοφορία ολόκληρος ο δρόμος, οι οδηγοί κινδύνευαν..

Πάνω από όλα η ασφάλεια, αλλά τα οχήματα διέρχονται από τις ίδιες σήραγγες και η μία λωρίδα σίγουρα δεν τις κάνει πιο ασφαλείς.

Η Εγνατία ΑΕ είχε πέντε και πλέον χρόνια στην διάθεσή της να πιστοποιήσει τις σήραγγες αλλά δεν το έπραξε. Μήπως έχει κάποια πειστική απάντηση καθώς η αδράνειά της αυτή κόστισε μέχρι τώρα 180 εκατομμύρια στο ελληνικό δημόσιο..

Η Εγνατία με την μία λωρίδα και τα αυξημένα διόδια εξελίσσεται σε ένα σοβαρό πρόβλημα για την Ήπειρο. Και πρέπει να λυθεί.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google