ΕΦΚΑ Ιωαννίνων: Τρεις μήνες ταλαιπωρία για οφειλή ενός λεπτού!!!

efka ofeili

Το κράτος έχει περάσει στην εποχή της ψηφιοποίησης, του εκσυγχρονισμού, των ηλεκτρονικών συναλλαγών… Της γρήγορης και εύκολης εξυπηρέτησης του πολίτη! Έτσι τουλάχιστον λέγεται, αυτό διαφημίζεται και  σε κάποιες περιπτώσεις ισχύει.

Όμως υπάρχουν και οι περιπτώσεις εκείνες που στην Ελλάδα παραμένουν σταθερές αξίες! Υπάρχουν οι υπηρεσίες εκείνες που θα ταλαιπωρούν τον πολίτη και μαζί τις επιχειρήσεις.

Μία τέτοια περίπτωση εκτυλίχθηκε στον ΕΦΚΑ Ιωαννίνων και αποκαλύπτει το Epiruspost. Τρεις μήνες επιχείρηση που είχε τακτοποιημένες –ρυθμισμένες- τις οφειλές της προς τον ΕΦΚΑ προσπαθούσε να πάρει ασφαλιστική ενημερότητα.

Και ενημερότητα το «σύστημα» δεν έδινε χωρίς να εξηγείται από κανέναν ο λόγος.

Μετά από ένα τρίμηνο, ατελείωτα πέρα δώθε στις υπηρεσίες  του ΕΦΚΑ και το Κέντρο Οφειλών, η άκρη βρέθηκε…

Με κάποιο… μαγικό τρόπο υπήρχε «κρεμασμένη» οφειλή ενός λεπτού! Και ενός ολόκληρου λεπτού… Ούτε καν ενός ευρώ!

Κι αφού βρέθηκε λοιπόν η οφειλή του ενός λεπτού κόπηκε παραστατικό και γραμμάτιο είσπραξης καθυστερούμενων οφειλών!

Και από το ΚΕΑΟ στην οδό Φιλικής Εταιρείας –Γυαλί Καφενέ- ο ταλαίπωρος πολίτης έπρεπε να πάει στην οδό Μετσόβου όπου είναι το ταμείο του ΕΦΚΑ για να καταβάλει το ένα λεπτό, να σώσει το ελληνικό δημόσιο για να μπορέσει να πάρει την ασφαλιστική ενημερότητα!!!

Είχαν προηγηθεί βέβαια στη διάρκεια του τριμήνου επισκέψεις στα γραφεία του ΕΚΦΑ στο 10ο χιλιόμετρο, υπάλληλοι που απαιτούσαν ραντεβού για να εξυπηρετήσουν ακόμη και λογιστές που εξαιρούνταν από τις διάφορες πανδημικές ρυθμίσεις, ταλαιπωρία και χάσιμο χρόνου..

Κι όλα αυτά σε ένα κράτος που κατά τα λοιπά εκσυγχρονίζεται… Και στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού υπερασπίζεται και το τελευταίο λεπτό του ευρώ!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ