Δημοπρατείται η παράκαμψη της Νικόπολης, ανάσα για την Πρέβεζα

arxaia nikopoli

Ένα από τα μεγαλύτερα έργα που μπορούν να αλλάξουν την εικόνα της Πρέβεζας παίρνει το δρόμο της υλοποίησης.

Πρόκειται για την παράκαμψη της Νικόπολης, η οποία οδεύει προς δημοπράτηση καθώς η έγκριση αναμένεται να δοθεί την Πέμπτη από την Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας Ηπείρου η οποία συνεδριάζει.

Το έργο είναι ενταγμένο στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ήπειρος 2014-2020» με συνολικό προϋπολογισμό 17.592.815,32 ευρώ.

Καλώς εχόντων των πραγμάτων σε τρία χρόνια η πόλη θα αποκτήσει είσοδο αντάξια της ιστορίας και της μελλοντικής της προοπτικής, ενώ ο Αρχαιολογικός χώρος της Νικόπολης θα ενοποιηθεί επιτέλους δίνοντας νέα πολιτιστική και τουριστική διάσταση στην περιοχή.

Τι περιλαμβάνει το έργο

Κατασκευή – βελτίωση οδικών τμημάτων στη περιοχή παρέμβασης:

– Του κύριου οδικού άξονα Ε02 της μελέτης που χωροθετείται από τον κόμβο Ακρίβη έως τον κόμβο Μονολιθίου με χιλιομέτρηση από ΧΘ. 0+000μ έως 1+843μ, ο οποίος είναι ενταγμένος στο Δευτερεύον Εθνικό Οδικό Δίκτυο (Ε.Ο 19 Πρέβεζα-Αρχάγγελος) και προβλέπεται η ανακατασκευή του (με κατηγορία κατάταξης ΑΙΙΙ κατά ΟΜΟΕ, τυπική διατομή τύπου β2 με μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση). Κατά μήκος της οδού θα κατασκευαστούν και δύο ισόπεδοι κόμβοι (Ι/Κ), στη συμβολή της οδού με την Ε.Ο. Πρέβεζας – Ιωαννίνων και στη συμβολή με την Ε.Ο. Πρέβεζας – Ηγουμενίτσας.

– Της κύριας οδικής Αρτηρίας ΒΙ.ΠΕ, που χωροθετείται ως οδικός άξονας βορείως της ΒΙ.ΠΕ Πρέβεζας από το Κυκλικό Κόμβο 1, επί της ΕΟ. 21 (Φιλιππιάδας (από Ε05) – Πρέβεζας) στο ύφος του Νέου Αρχαιολογικού Μουσείου Πρέβεζας, με ενδιάμεσους Κυκλικούς Κόμβους 2 & 3 και έως τον Κυκλικό Κόμβο 4 πλησίον του οικισμού Μύτικα, με την διαμόρφωση του Ανισόπεδου Κόμβου Μύτικα επί της Παραλιακής ΕΟ. (Ηγουμενίτσας-Μόρφη-Πρέβεζα-Άκτιο-Βόνιτσα), μετά των κλάδων σύνδεσης Α,Β,C,D και του παράπλευρου δικτύου ΑSR, ΔSR.

Με χιλιομέτρηση της κύριας αρτηρίας από Χ.Θ. 0+000μ (Κυκλικός Κόμβος 1) έως την Χ.Θ. 2+184μ (Κυκλικός Κόμβος 4), με κατηγορία κατάταξης ΑΙΙ ταχείας κυκλοφορίας κατά ΟΜΟΕ, τυπικής διατομής τύπου β4νσ τετράιχνης με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και διαχωριζόμενη νησίδα, με πρόβλεψη παράπλευρου δικτύου εξυπηρέτησης διπλής κατεύθυνσης, διατομής τύπου ζ2 με δύο λωρίδες κυκλοφορίας, κατηγορίας Η1 και σύνδεσης επί των κυκλικών κόμβων.

– Των υφιστάμενων κυκλοφοριακών συστημάτων, ώστε να εξασφαλίζεται η βέλτιστη λειτουργικότητα του οδικού συστήματος της περιοχής. Θα εκτελεστούν επεμβάσεις ανακατασκευής και αποκατάστασης, όπου απαιτούνται για τη σύνδεση των ανωτέρω με τα υφιστάμενα οδικά δίκτυα, ήτοι: των γεωμετρικών χαρακτηριστικών των οδών, Συνδετήριας Οδού 1 (Ανατολική είσοδος Β΄) και Συνδετήριας Οδού 2 (Δυτική είσοδος Α΄), σε μήκος σύνδεσής τους, από τις ήδη χαρακτηρισμένες Ε.Ο.1 (ΕΟ.21 Φιλιππιάδα (από ΕΟ.5) – Πρέβεζα) και Ε.Ο.2 (ΕΟ.19 στο τμήμα Πρέβεζα – Αρχάγγελος) έως την οριζόμενη απόσταση της παρ. 2 του άρθρ. 25 κεφ. Δ του Ν. 1418/84 (ΦΕΚ 23/Α), καθώς και των τμημάτων των οδών που συμβάλουν στον ανισόπεδο κόμβο (Α/Κ) Μύτικα.

– Κατασκευάζονται όλα τα συνοδά έργα αποχέτευσης – αποστράγγισης και διευθέτησης ομβρίων υδάτων, φωτισμού κόμβων και οδών, εγκατάστασης φωτεινής σηματοδότησης, σήμανσης και ασφάλισης οδών.

– Επίσης οι μετατοπίσεις των δικτύων ΔΕΔΔΗΕ, ΟΤΕ, οπτικών ινών και ΔΕΥΑΠ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ