Ασυγκίνητη η ΚΕΔΕ..

kede

Ασυγκίνητη είναι μέχρι στιγμής η διοίκηση της ΚΕΔΕ μπροστά στο δράμα που βιώνουν οι Δήμοι της Ηπείρου που αποκλείστηκαν από το πρόγραμμα απασχόλησης ανέργων 33+.

Η ΠΕΔ Ηπείρου έχει εισηγηθεί διήμερο κλείσιμο των δημαρχείων και κάθοδο των δημάρχων στα Υπουργεία για διαμαρτυρία.

Η ΚΕΔΕ ούτε σχολίασε, ούτε αντέδρασε..

Και ούτε όρισε συνεδρίαση του Διοικητικού της Συμβουλίου μέχρι στιγμής.. Ο Πρόεδρος εξέφρασε με επιστολή προς την κυβέρνηση την απογοήτευσή του για το κλείσιμο του προγράμματος και μάλλον εκεί έχει εξαντλήσει το… καθήκον του!

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google