Από τα 13 δις δεν… περίσσευε ούτε μισό για την Ήπειρο!

ionia odos filippiada

Έργα ύψους 13 δις προωθεί το Υπουργείο Υποδομών. Τα έργα αυτά απαρίθμησε στο συνέδριο της Νέας Δημοκρατίας ο Υφυπουργός Γιώργος Καραγιάννης.

Δεν είναι εντυπωσιακό το ύψος του προγράμματος, όπως δεν είναι και ψέμα ή για πολιτική υπερβολή.

Το εντυπωσιακό είναι ότι από το πακέτο αυτό η μόνη που απουσιάζει είναι η Ήπειρος. Έργα 13 δις χωρίς κανένα να αφορά την περιοχή μας.

  • Οδικός άξονας Πάτρα- Πύργου
  • Μετρό Θεσσαλονίκης
  • Ανατολική σιδηροδρομική Εγνατία
  • Οδικά έργα σε Αλεξανδρούπολη και Έβρο
  • Μετρό και τραμ στον Πειραιά
  • Παράκαμψη Χαλκίδας
  • Βόρειος άξονας Εύβοιας
  • ΒΟΑΚ…

Τα μεγαλύτερα, όπως τα απαρίθμησε στην ομιλία του ο Υφυπουργός.

Το επιχείρημα ότι στην Ήπειρο κατασκευάστηκαν δύο μεγάλοι οδικοί άξονες, Εγνατία και Ιόνια, δεν δίνει κανένα άλλοθι σε καμία κυβέρνηση για να στείλει στις καλένδες τα υπόλοιπα έργα. Η Εγνατία και η Ιόνια είναι δύο εθνικά έργα –διευρωπαικά δίκτυα- που η γεωγραφία ήθελε να διασταυρώνονται στην Ήπειρο.

Σήμερα η Ήπειρος είναι η μοναδική περιφέρεια που δεν διαθέτει κάθετο άξονα από τα σύνορα. Ο Νομός Πρέβεζας παραμένει μακριά και από τους δύο μεγάλους άξονες αν και από τους  πιο τουριστικούς ενώ η περιβόητη εθνική Πρέβεζας- Ηγουμενίτσας, η παραλιακή είναι ουσιαστικά εγκαταλελειμμένη από το κράτος.

Τα 13 δις είναι πολλά για να μην περισσεύει ούτε μισό για την Ήπειρο για να προχωρήσουν κουρεμένα και κουτσουρεμένα έστω τα απαιτούμενα οδικά έργα.

Απομένει βέβαια να δούμε τις δημόσιες τοποθετήσεις βουλευτών και λοιπών παραγόντων της περιοχής… Άλλωστε η προεκλογική αυλαία άνοιξε.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ