Ο ΔΕΔΔΗΕ επανέρχεται με αυστηρή προειδοποίηση προς τους πολίτες, καθώς το τελευταίο διάστημα καταγράφονται αυξημένα περιστατικά τηλεφωνικής απάτης από άτομα που εμφανίζονται ψευδώς ως υπάλληλοι ή εκπρόσωποι της εταιρείας.
Πώς δρουν οι επιτήδειοι
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΔΕΔΔΗΕ, οι απατεώνες επικοινωνούν τηλεφωνικά από άγνωστους αριθμούς κινητών και ισχυρίζονται ότι ενεργούν εκ μέρους της εταιρείας ή άλλου φορέα. Συχνά:
- Αναφέρουν ότι υπάρχουν υψηλοί λογαριασμοί
- Ζητούν πληροφορίες για ηλεκτρικές συσκευές (π.χ. κλιματιστικά)
- Προσπαθούν να αποσπάσουν στοιχεία για τιμαλφή ή μετρητά
- Προτείνουν ραντεβού για δήθεν έλεγχο στο σπίτι
Τι να προσέχετε
Ο ΔΕΔΔΗΕ ξεκαθαρίζει ότι δεν ζητά ποτέ πληροφορίες για χρήματα, τιμαλφή ή προσωπικά αντικείμενα και δεν πραγματοποιεί ελέγχους κατόπιν τηλεφωνικής κλήσης.
Οι πολίτες συνιστάται να:
- Μην κοινοποιούν προσωπικά στοιχεία
- Μην προγραμματίζουν καμία συνάντηση
- Επικοινωνούν απευθείας με το τηλεφωνικό κέντρο του ΔΕΔΔΗΕ: 800 400 4000 σε περίπτωση αμφιβολίας
Μήνυμα στους πολίτες
Η προσοχή και η ενημέρωση είναι ο καλύτερος τρόπος για να αποφευχθούν οι απάτες. Ο ΔΕΔΔΗΕ καλεί τους καταναλωτές να είναι υπεύθυνοι και προσεκτικοί, προστατεύοντας τα προσωπικά τους δεδομένα και τα περιουσιακά τους στοιχεία.