Αντί να στέλνει τελεσίγραφα οφείλει να δώσει εξηγήσεις στους Ηπειρώτες

karamanlis ipodomon

Ή την κατασκευή του τμήματος της Ιόνιας Οδού μέχρι την Κακαβιά ως δίιχνη ή τίποτα… Αυτή ήταν η πρόθεση του Υπουργείου Υποδομών και του Υπουργού Κώστα Καραμανλή όπως τουλάχιστον έχει μεταφερθεί στην Ήπειρο από παράγοντες της περιοχής.

Μπροστά σ’ αυτό το δίλημμα αυτό εκδηλώθηκε η πρωτοβουλία της Περιφέρειας Ηπείρου να αναλάβει την ευθύνη για την ολοκλήρωση της μελέτης και την κατασκευή του έργου.

Η κίνηση και η απόφαση της Περιφέρειας αποτελεί ένα μεγάλο ρίσκο και σίγουρα θα κριθεί από το αποτέλεσμα.

Η τακτική του Υπουργείου ωστόσο είναι αυτή που προκαλεί και έπρεπε ήδη να έχει απαντηθεί πρώτα και κύρια από τους βουλευτές της Ηπείρου.

Το Υπουργείο Υποδομών όφειλε από το 2008 που έγινε ο πρώτος διαγωνισμός για την μελέτη του συγκεκριμένου έργου όχι απλά να την έχει ολοκληρώσει αλλά να έχει κατασκευάσει και τον δρόμο.

Σήμερα το λιγότερο που οφείλει να κάνει δεν είναι να θέτει διλήμματα αλλά να δώσει εξηγήσεις.

Πρώτον, γιατί δεν ολοκληρώθηκε η μελέτη επί 12 ολόκληρα χρόνια..

Δεύτερον, ποιος έχει την ευθύνη…

Τρίτον, πόσα εκατομμύρια κόστισε…

Ο Υπουργός Υποδομών βρίσκεται στη συγκεκριμένη θέση όχι για να βάζει διλήμματα αλλά για να δίνει λύσεις.

Όπως έδωσε σε άλλες περιοχές της χώρας.

Είναι πρωτοφανές ένα τμήμα διευρωπαϊκού άξονα να γίνεται μπαλάκι από το κεντρικό κράτος στην Περιφέρεια. Η δουλειά της Περιφέρειας δεν είναι να διαθέτει πόρους για τέτοιας εμβέλειας έργα, ούτε να αναζητά λύσεις για πιθανή συγχρηματοδότηση, ούτε βέβαια να ολοκληρώσει μία μελέτη την οποία χρυσοπλήρωσε το Υπουργείο.

Ο κ. Καραμανλής πέταξε από πάνω του μία καυτή πατάτα… Μπροστά στα νέα δεδομένα και στο μεγάλο ρίσκο που μεταφέρθηκε στην Περιφέρεια είναι ευθύνη όλων να επανεξετάσουν το θέμα.. Είναι ευθύνη του ίδιου του Υπουργού να δώσει εξηγήσεις στους Ηπειρώτες και όχι να δίνει τελεσίγραφα… Αν δεν το καταλαβαίνει είναι ευθύνη των βουλευτών της Ηπείρου να κινητοποιηθούν και να το απαιτήσουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ