Αμβρακία Οδός και μετά το… χάος!

aktio amvrakia

Η Αμβρακία Οδός μετά από πολλές περιπέτειες οδεύει προς περαίωση. Σε έναν χρόνο περίπου από τώρα θα παραδοθεί στην κυκλοφορία, αποτελώντας ουσιαστικά τον πρώτο κάθετο άξονα στην Ιόνια Οδό.

Σε πλήρη ολοκλήρωση θα ξεκινά από τον Ανισόπεδο Κόμβο Αμβρακίας της Ιόνιας Οδού και θα καταλήγει στην υποθαλάσσια σήραγγα Πρέβεζας – Ακτίου παρακάμπτοντας την πόλη της Αμφιλοχίας και της Βόνιτσας.

Αποτελεί τμήμα της Ευρωπαϊκής Οδού 55 (Ε55).

Κάθε δρόμος, κάθε έργο που ολοκληρώνεται έχει να προσφέρει. Ειδικά σε μία περιοχή όπου υπάρχουν δυνατότητες ανάπτυξης όπως στην προκειμένη περίπτωση.

Η Αμβρακία λοιπόν στο ένα της άκρο θα εφάπτεται στην Ιόνια και στο άλλο στην υποθαλάσσια σήραγγα από την πλευρά του Ακτίου.

Θα εξυπηρετεί και την κίνηση από το αεροδρόμιο όπως και όλη την κίνηση προς τα παράλια της Ηπείρου από τη Νότια Ελλάδα και την Αττική.

Όλη αυτή η κίνηση θα εξέρχεται της υποθαλάσσιας σήραγγας και θα συναντά ένα… πραγματικό χάος.

Μία εθνική, αυτή Πρέβεζας- Ηγουμενίτσας που έχει σχεδιαστεί πριν από δεκαετίες και από τότε εγκαταλείφθηκε από το κράτος και έναν άλλο δρόμο αυτό της Πρέβεζας προς την Γέφυρα Καλογήρου που μάλλον δεν χρειάζεται άλλη περιγραφή. Όποιος έχει τύχει να περάσει καλοκαίρι τον Λούρο ξέρει ότι πρέπει να διαθέτει υπομονή.

Χάος λοιπόν και προς την μία και προς την άλλη κατεύθυνση.

Ένα οδικό δίκτυο για να έχει αναπτυξιακό χαρακτήρα θα πρέπει να είναι ολοκληρωμένο. Η Αμβρακία Οδός θα μπορούσε πραγματικά να αποτελέσει άξονα ανάπτυξης αν συμπληρωνόταν από τις ανάλογες οδικές υποδομές στην Ήπειρο.

Αυτές που τις έχει στο πρόγραμμα ο Υπουργός αλλά προγραμματισμένες ήταν εδώ και αρκετά χρόνια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ