Άλλο Κρήτη… άλλο Ήπειρος, άλλο ΒΟΑΚ.. άλλο Ιόνια

mitsotakis voak

Το Ταμείο Ανάκαμψης τελικά χρηματοδοτεί οδικές υποδομές. Χρηματοδοτεί μεγάλα οδικά έργα τα οποία η ελληνική κυβέρνηση έκανε την πολιτική επιλογή να τα διεκδικήσει.

Δύο δις περίπου θα κοστίσει ο ΒΟΑΚ, Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης, τα σχέδια του οποίου παρουσιάστηκαν πανηγυρικά από τον Πρωθυπουργό και το κυβερνητικό επιτελείο.

Και ορθώς θα χρηματοδοτηθεί το έργο καθώς η λογική «να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα» δεν μπορεί να έχει θέση στην εποχή μας.

Δυο δις λοιπόν γα ένα μεγάλο οδικό έργο στην Κρήτη με τον Υπουργό Υποδομών Κώστα Καραμανλή να δηλώνει πως «Για πρώτη φορά έχουμε εξασφαλίσει τους πόρους για το έργο αυτό. Αξιοποιούμε την ευκαιρία του Ταμείου Ανάκαμψης. Ο ίδιος ο Πρωθυπουργός έδωσε πολύ σημαντική μάχη για να ενταχθεί ο ΒΟΑΚ στο Ταμείο Ανάκαμψης».

Και κάπου εδώ τίθεται το θέμα και το ερώτημα…

Το Ταμείο Ανάκαμψης χρηματοδοτεί τελικά οδικά έργα… Όχι όμως στην Ήπειρο… Στην Ήπειρο το Υπουργείο Υποδομών κούρεψε το τμήμα Ιωαννίνων Κακαβιάς από τετράιχνο σε διιχνο-τρίιχνο και το πέταξε μπαλάκι στην Περιφέρεια… Άφησε στα αζήτητα την σύνδεση της Ιόνιας με την Πρέβεζα.. Και φυσικά περιφέρεται στις μελέτες η σύνδεση Μαυροματίου- Εγνατίας…

Η Ήπειρος είναι η μοναδική περιφέρεια της χώρας χωρίς κανέναν κάθετο από τα σύνορα στην Εγνατία και με την Ιόνια να κόβεται απότομα στην είσοδο των Ιωαννίνων..

Προφανώς δεν άξιζε να δώσει κανένας μια σημαντική μάχη για τα έργα αυτά…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ