«Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε» από τον Υπουργό Τουρισμού για τις πτήσεις και το αεροδρόμιο!

kikilias-vasilis

«Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε» από τον Υπουργό Τουρισμού Βασίλη Κικίλια για την προσέλκυση νέων αεροπορικών εταιρειών και την διασύνδεση του αεροδρομίου Ιωαννίνων.

Το θέμα έφτασε στη Βουλή μετά από ερώτηση που είχε καταθέσει ο Πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης Κυριάκος Βελόπουλος και με αφορμή τον θερμό διάλογο του Υπουργού με εκπροσώπους του ξενοδοχειακού κλάδου της περιοχής αλλά και την αποκάλυψη του ενδιαφέροντος για την δρομολόγηση πτήσεων από τη Ryanair.

Ο Υπουργός δεν κάνει την παραμικρή αναφορά στο θέμα της Ryanair ούτε βέβαια σε άλλες αεροπορικές εταιρείες. Περιορίζεται μόνο να πει ότι «είναι υπό διαμόρφωση ένα πρόγραμμα συν-διαφήμισης του Ε.Ο.Τ. με σημαντικούς Tour Operators και αεροπορικές εταιρείες από χώρες της Βόρειας και Κεντρικής Ευρώπης για την προσέλκυση ταξιδιωτών σε διάφορους προορισμούς στη χώρα μεταξύ των οποίων και στην περιοχή των Ιωαννίνων και της Ηπείρου ευρύτερα, κατά τη διάρκεια των χειμερινών και πρώτων ανοιξιάτικων μηνών».

Ολόκληρη η απάντηση

Ολόκληρη η απάντηση του Υπουργού Τουρισμού έχει ως εξής:

H ανάδειξη της Ελλάδας σε κορυφαίο, ασφαλή προορισμό που προσφέρει αυθεντικές εμπειρίες όλο το χρόνο αποτελεί κεντρική στρατηγική του Υπουργείου Τουρισμού. Αυτό αποτυπώνεται και στο ετήσιο Σχέδιο Μάρκετινγκ 2022 για τον ελληνικό τουρισμό, καθώς ένας από τους βασικούς του στόχους είναι η άμβλυνση της εποχικότητας και της γεωγραφικής συγκέντρωσης των επισκεπτών μέσω διαφοροποίησης του τουριστικού προϊόντος, προώθησης ειδικών και εναλλακτικών μορφών τουρισμού και προβολής των ηπειρωτικών προορισμών της Ελλάδας. Στο ανωτέρω Σχέδιο Μάρκετινγκ έχει συμπεριληφθεί η κατά προτεραιότητα ενίσχυση της ανάπτυξης του γαστρονομικού, του πολιτιστικού και θρησκευτικού τουρισμού, αλλά και του αθλητικού-περιπατητικού-ποδηλατικού τουρισμού, δηλαδή μορφών τουρισμού που αφορούν άμεσα ηπειρωτικούς προορισμούς όπως η Ήπειρος.

Όσον αφορά ειδικά την Περιφέρεια Ηπείρου, στην ιστοσελίδα του Ε.Ο.Τ. υπάρχει διακριτή σελίδα προβολής της (www.visitgreece.gr/el/mainland/epirus/). Παράλληλα, πολλοί προορισμοί της Ηπείρου και οι μοναδικές εμπειρίες που μπορεί να βιώσει ο επισκέπτης τους -ενδεικτικά αναφέρονται τα Ζαγοροχώρια, ο ποταμός Άραχθος, τα Τζουμέρκα, οι Δρακόλιμνες, το φαράγγι του Βίκου κ.ά.- προβάλλονται σε όλες τις πρόσφατες διαφημιστικές καμπάνιες του Ε.Ο.Τ. και συγκεκριμένα α) στην καμπάνια χειμερινού τουρισμού που υλοποιήθηκε κατά τη χρονική περίοδο από το Δεκέμβριο του 2021 έως και τον Μάρτιο του 2022 με κεντρικό μήνυμα “Greece does have a winter”, και β) στην κεντρική καμπάνια του Ε.Ο.Τ. για το έτος 2022 “Greece, You will want to stay for ever”, και ειδικότερα στα θεματικά videos για την προώθηση του τουρισμού φύσης και υπαίθριων δραστηριοτήτων.

Περαιτέρω επισημαίνεται ότι ο Ε.Ο.Τ, τόσο μέσω της κεντρικής υπηρεσίας, όσο και μέσω των Γραφείων Εξωτερικού υλοποιεί προγράμματα συνδιαφήμισης με σημαντικούς εταίρους της τουριστικής αγοράς. Στο πλαίσιο αυτό είναι υπό διαμόρφωση ένα πρόγραμμα συν-διαφήμισης του Ε.Ο.Τ. με σημαντικούς Tour Operators και αεροπορικές εταιρείες από χώρες της Βόρειας και Κεντρικής Ευρώπης για την προσέλκυση ταξιδιωτών σε διάφορους προορισμούς στη χώρα μεταξύ των οποίων και στην περιοχή των Ιωαννίνων και της Ηπείρου ευρύτερα, κατά τη διάρκεια των χειμερινών και πρώτων ανοιξιάτικων μηνών.

Τέλος, θα πρέπει να επισημανθεί ότι όλα τα εργαλεία επικοινωνίας του Ε.Ο.Τ, ιδιαίτερα τα ψηφιακά Visit Greece assets, όπως η ιστοσελίδα, η εφαρμογή (application) αλλά και οι σελίδες των κοινωνικών δικτύων, βρίσκονται στη διάθεση των τοπικών φορέων της περιοχής της Ηπείρου, για την ενσωμάτωση εξειδικευμένης πληροφορίας και ανάδειξης περιοχών φυσικού κάλλους καθώς και ιδιαίτερων εμπειριών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ