Άλλα 300 εκατομμύρια στα σχολεία με το πρόγραμμα «Μαριέττα Γιαννάκου»

maketa sxoleiou

Μεγάλη αύξηση του προϋπολογισμού του προγράμματος «Μαριέττα Γιαννάκου» για την ανακαίνιση και αναβάθμιση των δημόσιων σχολείων ανακοίνωσε σήμερα ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά τη διάρκεια συνάντησης που είχε στο Μέγαρο Μαξίμου με τον Πρόεδρο της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών Γκίκα Χαρδούβελη, τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Alpha Bank Βασίλη Ψάλτη, τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Eurobank Φωκίωνα Καραβία, τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Εθνικής Τράπεζας Παύλο Μυλωνά και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Τράπεζας Πειραιώς Χρήστο Μεγάλου.

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ενημέρωση, η σημαντική επέκταση του προγράμματος θα υλοποιηθεί μέσω επιπλέον δωρεάς 300 εκατομμυρίων ευρώ, σε βάθος τριετίας, από τις τέσσερις συστημικές τράπεζες, η οποία προστίθεται στα 100 εκατομμύρια που έχουν ήδη προσφέρει, με αποτέλεσμα η συνολική συνεισφορά τους να ανέρχεται στα 400 εκατομμύρια ευρώ, όπως έγινε γνωστό κατά τη διάρκεια συνάντησης που είχε ο Πρωθυπουργός

Η εξέλιξη αυτή, σε συνδυασμό με τους πόρους ύψους 250 εκατομμυρίων ευρώ που διατίθενται από το Πρόγραμμα Δημόσιων Επενδύσεων, αυξάνει τον συνολικό προϋπολογισμό για τις παρεμβάσεις στα σχολεία στα 650 εκατομμύρια ευρώ, με στόχο να υλοποιηθούν έργα σε περισσότερες από 2.500 σχολικές μονάδες.

Ο πρώτος κύκλος ουσιαστικών έργων ανακαίνισης και αναβάθμισης, που αφορά 431 σχολικές μονάδες, θα έχει ολοκληρωθεί πριν την έναρξη της προσεχούς σχολικής χρονιάς.

Ο Πρωθυπουργός ευχαρίστησε τα τέσσερα τραπεζικά ιδρύματα για την απόφασή τους να πολλαπλασιάσουν τη συνεισφορά τους για την υλοποίηση του προγράμματος «Μαριέττα Γιαννάκου».

Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι στο πλαίσιο της σύσκεψης επισημάνθηκε η ιδιαίτερα αποτελεσματική συνεργασία μεταξύ του κράτους και του ιδιωτικού τομέα, χάρη στην οποία ήταν εφικτή η ταχύτατη εκτέλεση των έργων σε αθλητικές εγκαταστάσεις, χώρους υγιεινής και εσωτερικούς χώρους όλων των σχολείων που εντάχθηκαν στον πρώτο κύκλο του «Μαριέττα Γιαννάκου», σε διάστημα λίγων μηνών.

Τονίστηκε επίσης η σημασία του Προγράμματος για χιλιάδες μαθητές, γονείς καθώς και τις τοπικές κοινωνίες, ειδικά για παιδιά και εκπαιδευτικούς με αναπηρία, με δεδομένο ότι η κατασκευή υποδομών προσβασιμότητας αποτελεί αναπόσπαστο μέρος των εργασιών σε όλα τα σχολεία.