Αεροδρόμιο… Η αβεβαιότητα προκαλεί προβλήματα.. Ένας τακτικός χρήστης καταθέτει την εμπειρία του

aerodromio ioanninon kentriki eisodos

Την εμπειρία του από το αεροδρόμιο Ιωαννίνων καταθέτει με επιστολή του στο Epiruspost κάτοικος της περιοχής και από τους πιο τακτικούς χρήστες του αερολιμένα, λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων.

Μαζί κάνει και μία σοβαρών επισημάνσεων, αναδεικνύοντας παραμέτρους που έχουν συζητηθεί ελάχιστα ή δεν έχουν τεθεί στο δημόσιο διάλογο.

Ο ίδιος ταξιδεύει πολύ συχνά το διάστημα από Νοέμβριο μέχρι Φεβρουάριο προς την Μεγάλη Βρετανία.

«Βραδινή πτήση από Γιάννενα για Αθήνα και εν συνεχεία πρωινή ανταπόκριση για Αγγλία από Αθήνα. Επιστροφή με κάποια πρωινή συνήθως πτήση», σημειώνει και παραθέτει πραγματικότητες, προβληματισμούς αλλά σκέψεις για το μέλλον του αεροδρομίου.

Αναφέρει:

«Το αεροδρόμιο είναι σε καλή κατάσταση σαν κτίριο για ένα δημόσιο μικρό αεροδρόμιο. Όμως λόγω γεωγραφίας (ορεινό με στενό διάδρομο) και καιρού (ομίχλη, άνεμοι, παγετός) είναι ρωσική ρουλέτα. Ένας ταξιδιώτης δεν ξέρει πότε θα πετάξει και πότε όχι. Για έναν που ταξιδεύει για δουλειά ή για έναν επισκέπτη από το εξωτερικό που έχει κλείσει συγκεκριμένες μέρες άδεια για διακοπές και το πρόγραμμα είναι  ανελαστικό, αυτό καθιστά την διαδρομή αβέβαιη.

Δεν είναι δυνατόν να μένει στα ξενοδοχεία της Aegean 1-2 μέρες για να πετάξει σαν να ήταν νησιωτικός προορισμός που έχει αποκλειστεί από αέρα και θάλασσα…η χρήση του αεροπλάνου για τα Γιάννενα γίνεται καθαρά για εξοικονόμηση χρόνου, όταν με το αυτοκίνητο σε 5 ώρες καλύπτεται η διαδρομή.

Δεν μπορεί να σταθεί με αυτά τα δεδομένα η ιδέα για αξιοποίηση του από προορισμούς εξωτερικού .Που θα πηγαίνουν οι τουρίστες όταν δεν προσγειώνεται το αεροπλάνο? Στην Αθήνα? Στη Θεσσαλονίκη? Πίσω στην αφετηρία? Θα περιμένουν 1-2 μέρες για να ξαναπετάξουν όπως κάνει τώρα η Aegean?

Η μόνη εφικτή επιλογή είναι εάν το αεροδρόμιο αναλάβει η Fraport  που έχει και το Άκτιο. Η έστω εάν οι εταιρείες που θα έρθουν συνεργαστούν με το Άκτιο για να αποτελεί εναλλακτική back up για κακοκαιρία.

Ειδάλλως τα σενάρια είναι καθαρά φαντασιακά.

Στον τουρισμό πόλεων η αξιοπιστία από κάθε άποψη παίζει μεγάλο ρόλο για την καθιέρωση του προορισμού. Μια κακή, ελλειμματική αεροπορική σύνδεση μπορεί να αποτελέσει πλήγμα για τη φήμη ,το brandname του προορισμού με την έναρξη του νέου τουριστικού πλάνου.

Τα Γιάννενα λόγω της ομορφιάς, της παράδοσης, του οικονομικού χειμερινού τουρισμού σε σχέση με την κεντρική Ευρώπη , μπορούν πραγματικά να γίνουν προορισμός 4 εποχών, city break, χειμερινού τουρισμού. Μπορούν να έχουν συνδέσεις με τις 4 μεγάλες αγορές της Ελλάδας(Γερμανία, Βρετανία, Γαλλία, Ιταλία) και όλο το χρόνο, αλλά θα πρέπει να ρυθμίσει το θέμα της συνεργασίας με το Άκτιο της Fraport και της κατασκευής του κομματιού που υπολείπεται οδικά από Άκτιο- Φιλιππιάδα για να υλοποιηθεί αυτή η ιδέα.

Διαφορετικά τα πράγματα θα εξελιχθούν σε φιάσκο, όταν οι ίδιοι οι ντόπιοι δεν μπορούμε να εξυπηρετηθούμε αξιόπιστα από το αεροδρόμιο και την συνεργαζόμενη αεροπορική αυτή τη στιγμή.

Για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους και να μην ωραιοποιούμε καταστάσεις άβολες και οπισθοδρομικές όπως οι πρακτικές της Aegean εν προκειμένω».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ