43 ασθενείς στις Μονάδες Λοιμωδών

askisi etoimotitas1

Στους 43 ανέρχονται σήμερα οι ασθενείς που νοσηλεύονται στις Μονάδες Λοιμωδών του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου όπου η κατάσταση είναι εξαιρετικά δύσκολη και οριακή.

Ο αριθμός των ασθενών καθημερινά αλλάζει όμως την τελευταία βδομάδα μένει σταθερά σε πάνω από τους σαράντα.

Οι τρεις Μονάδες είναι σχεδόν στα όρια τους ενώ καλύτερη είναι η κατάσταση στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας όπου νοσηλεύονται διασωληνωμένοι τρεις ασθενείς με Covid-19.

Ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό κάνει τιτάνια προσπάθεια ελπίζοντας μόνο σε μείωση των κρουσμάτων που θα οδηγήσει και σε μείωση των εισαγωγών.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google