Ακόμη περιμένουν…

kanalaki diamartiria

Πόσα μνημόνια μετρήσαμε; Κοντεύουμε να ξεχάσουμε τον αριθμό.. Τι άλλαξε στο κράτος μετά από τόσες θυσίες των πολιτών; Σχεδόν τίποτα..

Και βέβαια δεν φταίει για όλα η πανδημία!

Από τον σεισμό του Μαρτίου είχαν προκληθεί σοβαρές ζημιές στο κτίριο του Γυμνασίου- Λυκείου Καναλακίου..

Κι όλοι γνώριζαν ότι τον Σεπτέμβριο ξεκινούν μαθήματα..

Κοντεύει στα μισά ο Οκτώβρης και ο εργολάβος πάει με τον αραμπά… Και τα παιδιά αλλάζουν κτίρια πρωί κι απόγευμα για να κάνουν μάθημα.

Η μία παράταση έφερε την άλλη (τι πρωτότυπο με τα έργα στην Ελλάδα ακόμη κι αν πρόκειται για μικρά) και μένουν οι φωνές διαμαρτυρίες γονιών και μαθητών…

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google