«Κόπηκε» η Ζίτσα από τα σχολικά γεύματα

geumata sxolika

Την εφαρμογή του προγράμματος «Σχολικά Γεύματα» στα Δημοτικά Σχολεία του Δήμου Ζίτσας ζητά με κοινοβουλευτική του παρέμβαση ο βουλευτής Ιωαννίνων της ΝΔ Γιώργος Αμυράς από τον υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Γιάννη Βρούτση.

Ο βουλευτής καταθέτει την επιστολή του Δήμου Ζίτσας  μέσω της οποίας γίνεται γνωστό ότι ο συγκεκριμένος Δήμος δεν έχει επιλεγεί για την εφαρμογή του εν λόγω προγράμματος στις σχολικές του μονάδες ενώ πληροί τα κριτήρια που έχουν θέσει τα υπουργεία Εργασίας και Παιδείας.   

Ο Γιώργος Αμυράς επισημαίνει ότι στον Δήμο Ζίτσας υπάρχουν όλες οι κοινωνικές και οικονομικές προϋποθέσεις που καθιστούν αναγκαία και επιβεβλημένη την υλοποίηση του προγράμματος «Σχολικά Γεύματα».

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google