Δεν τους άγγιξε… κορωνοιός!

vouli 1

Αρνητικά ήταν και τα 1.820 μοριακά τεστ που έγιναν για τoν covid-19 σε όλες τις κατηγορίες εργαζομένων στη Βουλή.

Ανάμεσα σ’ αυτούς και 180 βουλευτές τους οποίους δεν… άγγιξε ο ιός!

Την ικανοποίηση για το θετικό αυτό αποτέλεσμα εξέφρασε ο πρόεδρος της Βουλής Κώστας Τασούλας. «Το ότι η Βουλή δεν είχε κανένα κρούσμα κορωνοϊού αποδεικνύει ότι βουλευτές, υπάλληλοι και κοινοβουλευτικοί συντάκτες υπήρξαν προσεκτικοί και τυχεροί στις διακοπές τους», ανέφερε.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google