Μέχρι και σήμερα μπορούν οι ενδιαφερόμενοι επενδυτές για τα περιφερειακά αεροδρόμια να υποβάλουν ερωτήματα για διευκρινίσεις που αφορούν στον διαγωνισμό που διεξάγει το ΤΑΙΠΕΔ.
Το ενδιαφέρον των επενδυτών συγκεντρώνουν κυρίως τα μεγάλα περιφερειακά αεροδρόμια, τα οποία διακινούν και τον κύριο όγκο της επιβατικής κίνησης. Πρόκειται για τους αερολιμένες Ρόδου, Θεσσαλονίκης, Κω, Κέρκυρας και Χανίων, τα οποία υπολογίζεται ότι την τρέχουσα χρονιά θα εξυπηρετήσουν πάνω από το 70% της επιβατικής κίνησης. Υπενθυμίζεται ότι η αποκρατικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων προχωρεί σε δύο σχήματα, στο καθένα εκ των οποίων έχουν ενταχθεί από 7 έως 10 αεροδρόμια.
Στην πρώτη ομάδα περιλαμβάνονται τα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Χανίων, Κεφαλλονιάς, Ζακύνθου, Ακτίου, Καβάλας, ενώ δίνεται η δυνατότητα στον υποψήφιο επενδυτή να εντάξει στην ομάδα και κάποιο από τα αεροδρόμια της Αλεξανδρούπολης, του Αράξου, της Καλαμάτας και της Νέας Αγχιάλου.
Η παραχώρηση του δικαιώματος χρήσης, λειτουργίας, διαχείρισης και εκμετάλλευσης είναι για 30 + 10 έτη.