Μπέγκας κατά κυβέρνησης.. Αιχμές για «εκλεκτούς» και άνιση μεταχείριση των Δήμων

mpegkas nisi

Με μια σκληρή πολιτική τοποθέτηση και σαφείς αιχμές κατά της κυβερνητικής πολιτικής έκλεισε την ειδική συνεδρίαση του απολογισμού για το 2025 ο Δήμαρχος Ιωαννίνων, Θωμάς Μπέγκας.

Ο Δήμαρχος υπεραμύνθηκε της δημοκρατικής λειτουργίας του Δήμου, ενώ κατήγγειλε διαχρονική υποκρισία από την πλευρά του κεντρικού κράτους απέναντι στον πρώτο βαθμό Αυτοδιοίκησης.

«Άλλο καταθέτω άποψη, άλλο προσπαθώ να την επιβάλω»

Απαντώντας εμμέσως στην κριτική των αντιπολιτευόμενων παρατάξεων, ο κ. Μπέγκας δήλωσε περήφανος για το γεγονός ότι η Δημοτική Αρχή έχει καταστήσει το Δημοτικό Συμβούλιο ένα «ελεύθερο βήμα για την κοινωνία, τις παρατάξεις και τις συλλογικότητες».

Προχώρησε, ωστόσο, σε μια σαφή διάκριση με νόημα: «Είναι τελείως διαφορετικό όταν κατατίθεται μια άποψη από έναν πολίτη ή μια συλλογικότητα με την επιθυμία να μας πείσει, και τελείως διαφορετικό όταν επιθυμεί να την επιβάλει».

Παράλληλα, κάλεσε όλες τις πλευρές να αναγνωρίζουν με αξιοπρέπεια το έργο που παραλαμβάνουν και αυτό που παράγουν, υπενθυμίζοντας ότι η δική του παράταξη στο παρελθόν είχε το σθένος να δηλώσει δημόσια τι παρέλαβε από τις προηγούμενες διοικήσεις.

Ολομέτωπη επίθεση στην Αθήνα: «Μας δίνουν αρμοδιότητες χωρίς πόρους»

Το πιο καυτό κομμάτι της παρέμβασης Μπέγκα αφορούσε τις σχέσεις με την κεντρική εξουσία. Ο Δήμαρχος Ιωαννίνων υπογράμμισε ότι η παράταξή του θα υπερασπίζεται διαχρονικά τα δικαιώματα της Αυτοδιοίκησης, καταγγέλλοντας ότι στην Ελλάδα το κεντρικό κράτος αρνείται συστηματικά να επιδείξει σεβασμό στους Δήμους.

«Η Αυτοδιοίκηση πρώτου βαθμού κάνει σύσσωμη αυτή τη διαπίστωση. Το κεντρικό κράτος δεν μας δίνει αυτά που δικαιούμαστε. Το μόνο που μας δίνει είναι αρμοδιότητες, χωρίς οικονομικούς πόρους και χωρίς ανθρώπινους πόρους. Αυτό λοιπόν εμείς δεν θα σταματήσουμε να το διαλαλούμε», ανέφερε σε έντονο ύφος ο κ. Μπέγκας.

Κλείνοντας, ξεκαθάρισε ότι ο Δήμος Ιωαννιτών δεν πρόκειται να υπηρετήσει επιλεκτικές πολιτικές της Αθήνας. «Δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση να υπηρετήσουμε μια πολιτική που, επειδή κάποιοι θεωρούνται “εκλεκτοί”, ανοίγουν κάποιες θύρες, ενώ για άλλους οι θύρες παραμένουν κλειστές. Αυτό είναι ζήτημα αρχών, δημοκρατίας και αξιών», κατέληξε ο Δήμαρχος, δίνοντας υπόσχεση ότι η Δημοτική Αρχή θα συνεχίσει να δίνει καθημερινή μάχη για τον τόπο.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add EpirusPost.gr on Google