Η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων «Βίκος» αναδεικνύεται σε ηγέτιδα δύναμη της αγοράς εμφιαλωμένου νερού με μερίδιο 20,4%, σύμφωνα με στοιχεία της NielsenIQ.
Οι επιδόσεις στο ράφι, της Ηπειρωτικής εταιρείας, είχαν άμεσο αντίκτυπο και στα οικονομικά αποτελέσματα, με τις πωλήσεις να ξεπερνάνε πέρυσι τα 127,198 εκατ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση 12,5% έναντι του 2023.
Η εταιρεία που έχει ταυτίσει την πορεία της με την Ήπειρο και τα Ιωάννινα, στηρίζει ενεργά την τοπική και ενισχύει την περιφερειακή οικονομία μέσω επενδύσεων και νέων θέσεων εργασίας.
Η στρατηγική της «Βίκος» εστιάζει στη βιωσιμότητα, αξιοποιώντας τους φυσικούς πόρους της περιοχής με σεβασμό στο περιβάλλον. Παράλληλα, η επέκταση σε κατηγορίες όπως αναψυκτικά και παγωμένο τσάι ενισχύει τη δυναμική ανάπτυξής της.
Με όραμα την εξωστρέφεια, η Βίκος αποτελεί σύμβολο επιχειρηματικής αριστείας και καινοτομίας, συμβάλλοντας αποφασιστικά στην ανάπτυξη της Ηπείρου.
Δείτε περισσότερα στο euro2day.gr.